فیس بوک از صندوق سرمایه گذاری 50 میلیون دلاری که وظیفه توسعه متاورس مجازی خود را دارد، اعلام کرد.

فیس بوک قرار است 50 میلیون دلار طی دو سال آینده از طریق برنامه XR و صندوق تحقیقات خود هزینه کند.

فیس بوک اعلام کرده است که 50 میلیون دلار به یک صندوق دو ساله اختصاص می دهد که وظیفه آن شروع به کار در جهت تحقق چشم انداز شرکت برای یک متروس مجازی است.

بیانیه 27 سپتامبر نقشه راه فیس بوک را برای ساخت متاوس خود بیان می کند، با بودجه ای که قرار است از “تحقیقات جهانی و شرکای برنامه” حمایت کند تا علاوه بر تحقیقات داخلی، این پلت فرم را ایجاد کند.

متاورس توسط یک شرکت یک شبه ساخته نمی شود. ما با سیاست گذاران، کارشناسان و شرکای صنعتی همکاری می کنیم تا این امر را زنده کنیم. “

متاورس به افراد امکان می دهد از طریق نماد خود در یک محیط مجازی با یکدیگر ، اشیاء دیجیتالی و دنیای فیزیکی ارتباط برقرار کنند. بودجه از طریق برنامه های XR فیس بوک و صندوق تحقیقات پرداخت می شود.

شایعات مربوط به برنامه فیس بوک برای ایجاد یک متاویرس مجازی در ماه ژوئن شروع شد و این شرکت از تشکیل یک تیم اجرایی که وظیفه نظارت بر پروژه را در ماه بعد داشت، خبر داد.

فیس بوک در جدیدترین اطلاعیه خود ادعا می کند که متایورس آن “لزوماً صرف وقت بیشتر آنلاین نیست، بلکه معنی دار کردن زمان صرف شده در اینترنت است.”

با وجود صندوق سرمایه گذاری 50 میلیون دلاری، فیس بوک معتقد است بیش از یک دهه طول می کشد تا نسخه جامع متاورس آن به صورت زنده و دارای طیف گسترده ای از محصولات و خدمات ارائه شود.

برای اطمینان از اینکه متاورس آن به گونه ای اخلاقی و فراگیر مستقر شده است، فیس بوک همچنین با چندین دانشگاه و سازمان های غیر انتفاعی نماینده گروه های اقلیت، از جمله زنان در فناوری غوطه ور، آفریقا بدون فیلتر، دانشگاه هنگ کنگ و دانشگاه ملی سنگاپور همکاری کرده است.

همانطور که فیس بوک برای جذب سرمایه برای شروع توسعه متاورس خود حرکت می کند ، توسعه دهندگان رمزنگاری قبلاً در ساختن متروهای غیر متمرکز و قابل همکاری برای خود قدم برداشته اند.

متاروس دنیای باز Decentraland شامل یک دنیای مجازی متعلق به جامعه غیر متمرکز است که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است. کاربران می توانند محیط های سه بعدی بسازند، آواتار ایجاد کنند یا طیف وسیعی از محتوای دیجیتالی را که می توانند از آن درآمدزایی کنند، به نمایش بگذارند.

به طور مشابه، Sandbox یک بازی مجهز به NFT است که در آن بازیکنان می توانند قطعات زمین دیجیتالی بخرند و تجربه های بازی را در بالای آنها ایجاد کنند تا با کاربران دیگر به اشتراک بگذارند.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *