مدیر سابق بیت کوین پیش بینی می کند که شبکه BTC از بین برود … با یک خط نقره ای بزرگ

قیمت بیت کوین می تواند در هر چهل سال به 6 میلیون دلار در هر سکه برسد، اما نهنگ ها ممکن است سرانجام این کار را انجام دهند.
یکی از توسعه دهندگان پیشین شبکه بیت کوین ، آینده احتمالی محبوب ترین ارز رمزنگاری شده جهان را شامل می شود که شامل پیش بینی حماسی قیمت می شود.
Gavin Andresen، توسعه دهنده نرم افزار، پست جدیدی در وبلاگ با نام “A Possible BTC Future” منتشر کرد که در آن نابودی شبکه بیت کوین را پیش بینی می کند.
آندرسن پیش بینی می کند که قبل از پایان بیت کوین (BTC)، قیمت هر سکه در سال 2061 به 6 میلیون دلار برسد. قبل از اینکه خیلی هیجان زده شوید، او اضافه کرد که 1 میلیون دلار امروز به دلیل تورم شدید به ارزش 6 میلیون دلار در چهل سال آینده خواهد بود.
برنامه نویس سابق مشتری بیت کوین اذعان کرد که پیش بینی های او “یک داستان علمی تخیلی” بود، اما این سناریو کاملاً امکان پذیر بود. هزینه معاملات حدود 7،500 دلار هزینه دارد اما اکثر تراکنش ها در خود شبکه انجام نمی شود.
در عوض آنها در زنجیره ای آینه ای با استفاده از نشانه های پیچیده برای صرفه جویی در هزینه ها و بهبود سرعت قرار می گیرند. نهنگ ها، که می توانستند همه چیز را کنترل کنند، به زنجیره اصلی عمل می کردند. آندرسن پیش بینی کرد که تا سال 2100، این نهنگ ها تشخیص می دهند که هزینه استخراج به صفر رسیده است و معاملات کمی در حال انجام است بنابراین آنها آن را تعطیل می کنند.
در نهایت، صفر بیت کوین جدید در شبکه بیت کوین تولید می شود و صفر بیت کوین در شبکه بیت کوین در گردش است. دیگر چیزی برای تأمین باقی نمی ماند و زنجیر متوقف می شود. “
او افزود که هنوز 20 میلیون بیت کوین در بلاک چین های دیگر در حال حرکت است که ارزش خود را از طریق کمیابی حفظ می کند. از نظر ریاضی، آخرین بیت کوین قرار است در سال 2140 استخراج شود. در حال حاضر ، تنها 2.17 میلیون، یا 10.5برای استخراج باقی مانده است.
آندرسن، که بنیاد بیت کوین را نیز تأسیس کرد، در سال 2014 از نقش اصلی خود کناره گیری کرد و در سال های اخیر از کانون توجه خارج شده است. در سال 2016، وی به دلیل حمایت از ادعاهای کریگ رایت به عنوان خالق بیت کوین (BTC) ساتوشی ناکاموتو از جامعه بیت کوین کنار گذاشته شد.
او بعداً اذعان کرد که این یک اشتباه بوده و شهادت داد که او در ژوئن 2020 توسط ادعاهای رایت “تحریف” شده است.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *