فراموشی رمز عبور کیف پول کوینومی

هر کسی ممکن است رمزکیف پول یا ولت خود را فراموش کند که این اتفاقی به شدت استرس زا است. کیف پول رمز ارز ها یک کلمه بازیابی و یک کلمه رمز دارد که در نگهداری هر دو این ها باید دقت کنید. البته اهمیت کلمه بازیابی بسیار بیشتر است چون در صورت فراموشی رمز کیف پول می توانید با وارد کردن کلمه بازیابی رمز کیف خود را تغییر دهید و دوباره وارد کیف پول خود شوید.

هنگامی که کیف پول کوینومی را روی سیستم خود چه گوشی و چه کامپیوتر نصب می کنید، در ابتدای کار برای ولت خود رمز تعریف می کنید. اما پس از آن هنگام ورود به کیف پول از شما رمز عبور نمی خواهد و هر بار شما راحت وارد کیف پول خود می شوید و موجودی آن قابل رویت است. همین موضوع باعث می شود خیلی از کاربران رمز عبور خود را فراموش می کنند و یا حتی بعضی فکر می کنند رمزی که در ابتدا تعریف کردند بلااستفاده است. اما هنگام فروش مقداری از رمز ارز موجود در کیف پول است که از شما رمز عبور می خواهد و انجاست که بعضی از کاربران شوکه می شوند چون رمز عبور خود را به خاطر ندارند. به همین دلیل رمز عبور کیف پول کوینومی خود را هم مانند کلمات بازیابی باید در جایی نگهداری کنید. حال اگر رمز را به یاد نمی آوردیم چه کنیم؟

بازیابی رمز کیف پول کوینومی نسخه موبایل

ابتدا از منوی کشویی “Manage wallets” را انتخاب کنید.

حالا کیف پولی که رمزعبور آن را فراموش کرده‌اید را انتخاب کرده و  روی “Change Encryption” ضربه بزنید.

حالا بعد از اینکه رمزعبور را وارد کردید و اشتباه بود، “FORGOT PASSWORD” را انتخاب کنید.

بازیابی رمز کیف پول کوینومی نسخه دسکتاپ

اگر شما کیف پول کوینومی نسخه دسکتاپ دارید: باید در گزینه setting پایین صفحه گوشه سمت چپ وارد شوید.

صفحه اول ولت کوینومی
صفحه اول ولت کوینومی

در صفحه باز شده اسکرول کنید و روی گزینه Manage Wallet کلیک کنید.

پس از این مرحله روی گزینه restore wallet کلیک نمایید.

پنجره ای باز می شود که از شما می خواهد که کلمات بازیابی را وارد کنید.

کلمات بازیابی را با دقت و به ترتیب در کادر مخصوص وارد نمائید.

پس از این می توانید رمز جدید خود را وارد نمائید.

راه دیگر برای تغییر کلمه رمز این است که در همان پنجره که درخواست ورود رمز وجود دارد. روی گزینه forgot password کلیک نمایید .

پس از آن در کادر مربوطه کلمات بازیابی را به دقت و به ترتیب وارد نمایید.

به شما اجازه می دهد که کلمه رمز جدید را وارد نمائید.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


  1. سلام من با گوشی وقتی میخام رمز رو ریکاوری کنم اول کلمات رو ازم میخاد و باید کلمات رو وارد کنم.متاسفانه کلمات رو ندارم.حااا باید چیکار کنم؟

    1. متاسفانه بدون کلمات هیچ راهی برای برگشت وجود ندارد

  2. سلام
    وقت بخیر
    رمز بازیابی را دارم و تایپ میکنم درست هست مرحله دوم کد تاییدیه دوم را ازم میخواد ولی فراموش کردم دقیقا حضور ذهن ندارم کد تاییدیه ام چی هست. با یک تاییدیه که اکثراوقات ازش استفاده میکنم بازیابی انجام میشه ولی موجودی میزنه صفر
    ممنون میشم دوستان راهنمایی نماییند

    1. سلام
      کد تاییدیه دوم برای چه کاری؟

  3. سلام من ناخواسته داخل گوشیم کیف پول بوده است ولی دوستم بدون ان که از من بپرسد مقداری بیت کوین انتقال داده به کیف پول کویونومی حالا هیچ چیزی را ندارم از ۲۴ کلمه و رمز ده کلمه را هیچ چیزی را ندارم باید چکار کنم با تشکر از شما مننون میشم کمکم کنید

    1. متاسفانه هیچ راهی برای برگداندن کیف پول بدون خود برنامه یا ۱۲ کلمه نمی باشد

  4. کمکم‌کنید مننون میشم شماره تلفنیم بدهید بهتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *