لبرون جیمز و Crypto.com برای ابتکارعمل در آموزش بلاک چین با یکدیگر همکاری می کنند.

هدف این طرح آموزشی کمک به 1600 دانش آموز در لبرون جیمز است. اما به نظر نمی رسد که همه کاربران Crypto.com از این همکاری خوشحال باشند.

در یک بیانیه مطبوعاتی که روز جمعه منتشر شد، قهرمان سه دوره NBA و مهاجم لس آنجلس لیکرز، لبرون جیمز، با صرافی رمزارز Crypto.com برای حمایت از فرصت های آموزشی و توسعه نیروی کار متمرکز بر Web3، همکاری خواهد کرد. به طور خاص، همانطور که توسط خبرگزاری محلی Akron Beacon Journal گزارش شده است، این مشارکت به 1600 کودک در شهر لبرون جیمز در آکرون، اوهایو کمک می کند تا فناوری پشت رمزارزها را بیاموزند و اینکه چگونه در مسیر شغلی آنها در آینده مفید خواهد بود.

جیمز گفت: “فناوری بلاک چین در حال متحول کردن اقتصاد، ورزش و سرگرمی ما، دنیای هنر و نحوه تعامل ما با یکدیگر است. من می‌خواهم اطمینان حاصل کنم که جوامعی مانند جامعه‌ای که از آن آمده‌ام عقب نمانند.” دانش آموزان در جلسات مجازی و حضوری با کارشناسان Crypto.com در مورد مشاغل موجود در فضا یاد می گیرند. کریس مارشالک، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Crypto.com، اظهارات زیر را بیان کرد:

ما نمی‌توانیم به LJFF [بنیاد خانواده لبرون جیمز] در ارائه فرصت‌هایی برای افزایش توسعه آموزشی و نیروی کار و در عین حال ارائه ابزارها و دسترسی‌هایی که نسل بعدی را برای ساختن آینده‌ای بهتر و فراگیرتر توانمند می‌سازد، افتخار کنیم.

وCrypto.com با حجم معاملات 24 ساعته 3 میلیارد دلار در حال حاضر پنجمین صرافی بزرگ است. بیش از 10 میلیون مشتری دارد. با این حال، همه کاربران طرفدار توسعه نبودند. برخی ادعا کردند که شرکت باید توجه بیشتری را به بهبود تجربه مشتری نسبت به تخصیص بودجه به چنین مشارکت هایی اختصاص می داد.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *