هشدار! اجاره کارت بانکی ابزاری برای سواستفاده در رمزارزها و مشکلات جدی برای اجاره دهندگان حساب کاربری

حساب های بانکی اجاره ای ابزاری برای فرار مالیاتی و پولشویی هستند.

اجاره حساب و کارت بانکی مورد توجه کلاهبرداران و سایت‌های قمار و شرط بندی می باشد که عمدتا در خارج از کشور به منظور انجام فعالیت مجرمانه و پولشویی مورد استفاده قرار میگیرد. کلاهبرداران با اجاره حساب دیگری به  فعالیت‌های مجرمانه می  پردازند؛ بر همین اساس ضروری است تا شهروندان پیشنهاد‌هایی در زمینه اجاره یا در اختیار گذاشتن حساب بانکی را به هیچ وجه نپذیرند. متاسفانه شماره کارت بانکی اجاره ای همچنین ابزاری برای سواستفاده در رمز ارزها نیز می باشد.

کلاهبرداران با روش های زیر معمولاً مردم را برای اجاره حساب بانکی گول می‌زنند

 سایت‌های آگهی و فضای مجازی با آگهی‌هایی مانند کار اینترنتی با درآمد زیاد، کار از راه دور بدون نیاز به تخصص، کار در خانه با حقوق بالا و دیگر موارد مشابه مردم را برای اجاره حسابهای بانکی گول می زنند. که بر اساس اعلام پلیس فتا، عمده افراد فریب خورده و همکاری کننده با این سوءاستفاده گران، افرادی در جامعه هستند که اطلاعات کمتری دارند و نمیدانند چه مشکلاتی گریبان گیر آن‌ها خواهد شدو معمولا توانایی مالی پایینی دارند.

 و در این موارد تنها کاری که طبق درخواست کارفرما باید انجام دهند، ثبت یک حساب بانکی جدید، درخواست کارت برای آن حساب و سپس ارائه اطلاعاتش به درخواست‌کننده است. وقتی یک حساب تازه درست می‌کنید، موجودی صفر است، پس به نظر هیچ خطری شما را تهدید نمی‌کند! اگر اطلاعات حساب را در اختیار کارفرما قرار داده و رمز دوم پویا را برایش با شماره دلخواه وی فعال کنید، چه چیزی می‌تواند از یک حساب خالی سرقت کند؟ این طرز نگاه، به یک عمر پشیمانی ختم خواهد شد.

معمولاً کارفرمای کلاهبردار از فرد متقاضی کار درخواست می‌کند علاوه بر حساب بانکی، یک حساب کاربری نیز در یک صرافی رمز ارز ایجاد کند و اطلاعات هر دو را در اختیارش قرار بدهد خرید و فروش رمزارزها در صرافی‌های معتبر نیاز به احراز هویت بعد از ثبت نام است. از طرفی سارق نمی‌خواهد اسمی از خود باقی بگذارد. به همین دلیل از قربانی درخواست می‌کند ثبت نام و احراز هویت را با اطلاعات شخصی خود انجام داده و حساب را حاضر و آماده در اختیارش قرار بدهد.

او در ادامه با پول کثیفی که در اختیار دارد، به واسطه حساب بانکی و اکانت صرافی متعلق به فردی دیگر، اقدام به خرید رمزارزها مخصوصا بیت کوین می‌کند. به عبارتی پول کثیف داخل حساب اجاره ای صرف خرید رمز ارز می‌شود، چرا که آن‌ها به خاطر داشتن ماهیت غیر متمرکز و نبود مرجعی مرکزی و کنترل‌کننده، غیر قابل ردیابی هستند. از اینجا به بعد، رد پای کلاهبردار از سرقت حذف خواهد شد. او اکنون می‌تواند بیت کوین یا رمز ارز در اختیارش را با حساب کاربری واقعی خودش به یک صرافی بفروشد. هیچ نگرانی برای وی وجود ندارد. آن کسی که باید از آینده تاریک در انتظارش ترس داشته باشد، اجاره‌دهنده حساب بانکی است.

اگر آگاهی مردم نسبت به این موضوع افزایش پیدا کرده و از اجاره دادن شماره کارت بانکی و اطلاعات حساب خود در صرافی‌های رمز ارزها خودداری کنند، جلوی پولشویی با رمزارزها گرفته خواهد شد.

عواقب ناشی از اجاره دادن حساب های بانکی

 متاسفانه تا به نتیجه رسیدن بررسی‌ها و شناسایی و دستگیر شدن متهمان، قربانی باید در حبس بماند یا با ارائه وثیقه‌ای به میزان کل مبلغ تراکنش‌های انجام شده، به صورت مشروط آزاد شود. و از سوی دیگر بر اساس قانون مالیاتی اجاره دهندگان حساب را با مشکلات بزرگی  در زمینه پرداخت مالیات با ارقام نجومی روبرو می‌کند


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *