جک دورسی از برنامه های ایجاد صرافی غیر متمرکز برای بیت کوین می گوید.

واحد “TBD” Square که برای اولین بار در ماه جولای اعلام شد، در حال توسعه یک تجارت “خدمات مالی non-custodial، بدون مجوز و غیر متمرکز” است که “تمرکز اصلی آن بیت کوین است”.

جک دورسی، مدیر اجرایی Square گفت که آخرین سرمایه گذاری این پلتفرم توسعه یک صرافی غیر متمرکز است.

دورسی در توییت خود در روز جمعه گفت که “TBD” یا با اشاره به این واقعیت که نام کسب و کار هنوز مشخص نشده است یا فقط نام خود بر ایجاد یک مبادله غیر متمرکز برای بیت کوین متمرکز است.

به گفته سرپرست پروژه مایک بروک، TBD، واحد Square، با هدف “تأمین بودجه کیف پول non-custodial در هر نقطه از جهان از طریق بستری برای ایجاد بیت کوین درون و خارج از بیت کوین”. این شرکت گفت که می خواهد مبادله غیر متمرکز “بومی بیت کوین، از بالا به پایین” و همچنین کاملاً متن باز و بدون مجوز باشد، “بدون هیچ پایه یا مدل حکومتی که TBD کنترل می کند”.

بروک می گوید: “ایده ما برای Fiat DEX چیزی است که کاربر حتی چیزهای که نیاز ندارد در آن وجود دارد و هر کیف پول یا خدماتی می تواند با آن ادغام شود.” علاوه بر این معاملات مطابق با قوانین مبارزه با پولشویی و قوانین مشتریانتان است.

دورسی در ماه جولای اعلام کرد که اسکوئر در حال توسعه یک کسب و کار “خدمات مالی non-custodial، بدون مجوز و غیر متمرکز” است که “تمرکز اصلی آن بیت کوین است”. رونمایی از پروژه TBD پس از آن انجام شد که Square در حال توسعه یک کیف پول سخت افزاری منبع باز بیت کوین است.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *