بایننس استرالیا به عنوان مدیرعامل جدید از مدیر سابق DigitalX استفاده می کند.

رئیس سابق اولین شرکت بلاک چین در فهرست عمومی جهان ، مدیرعامل جدید شرکت تابعه بایننس در استرالیا است.

بایننس استرالیا از انتصاب Leigh Travers، مدیر اجرایی سابق فناوری بلاک چین و شرکت پرداخت DigitalX، به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت خبر داد.

تراورز به مدت هفت سال در DigitalX کار کرده است و قبلاً در هیئت مدیره اصلی صنعت بلاک چین محلی، بلاک چین استرالیا کار کرده است. در ژوئن 2014، DigitalX به عنوان اولین شرکت بلاک چین در فهرست عمومی جهان پس از تسخیر معکوس شرکت بورس اوراق بهادار استرالیا، Macro Energy Ltd.

در بیانیه 28 آگوست بایننس، تراورز تأکید می کند که ایجاد روابط بایننس استرالیا با تنظیم کننده ها و توسعه نام تجاری شرکت را در اولویت قرار خواهد داد.

تراورز گفت: “ما وظیفه داریم در کمک به شکل گیری رشد صنعت خود مشارکت داشته باشیم و این به معنای اولویت بندی تعامل و گفتگو با سیاست گذاران و نهادهای نظارتی است.”

“از منظر صنعت، من می دانم که ضروری است که ما روابط خود را با نهادهای نظارتی توسعه دهیم و در عین حال تعهد شرکت خود را برای رعایت و بهترین شیوه تقویت کنیم.”

بایننس استرالیا در جولای 2020 راه اندازی شد. شرکت تابعه بایننس در استرالیا توسط InvestbyBit اداره می شود – مبادله دارایی های دیجیتال محلی که توسط مرکز گزارشات و تجزیه و تحلیل معاملات استرالیا (AUSTRAC) تنظیم می شود و در سپتامبر 2017 راه اندازی شد.

طبق گزارش تجارت استرالیا ، InvestbyBit در 22 فوریه 2019 به Binance Pay تغییر نام داد، قبل از تغییر نام خود به Binance Lite چهار روز بعد، و دوباره در 6 اوت 2020 به بایننس استرالیا تغییر نام داد.

مدیرعامل قبلی بایننس استرالیا، جف یو، در آوریل این شرکت را ترک کرد. ماه بعد، یو Monochrome را راه اندازی کرد، یک واحد اعتباری که صندوق های بازنشستگی و افراد با ارزش خالص بالا را هدف قرار می داد.

یو در گفتگو با سیدنی مورنینگ هرالد در ماه مه اظهار داشت که قانونگذاران استرالیا نتوانسته اند وضوح قانونی کافی برای بخش دارایی های دیجیتال ارائه دهند.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *