کارشناس ارشد صنعت رمزارزها توضیح می دهد که استفاده از انرژی های تجدیدپذیر می تواند به استخراج کنندگان بیت کوین (BTC) کمک کند.

یک مدیر عامل شرکت توضیح می دهد که استخراج بیت کوین از طریق انرژی های تجدید پذیر همواره برجسته بوده است.

انرژی مصرف شده توسط استخراج – روندی که بلاکچین بیت کوین را ادامه می دهد – در هفته های اخیر به طور فزاینده ای مورد بحث بوده است.

روز جمعه، CNBC مصاحبه ای با مدیر عامل SUKU، یوناتان لاپچیک ارسال کرد، که طی آن او به توضیح صحنه استخراج بیت کوین به دلیل ارتباط با انرژی های تجدیدپذیر پرداخت. مصاحبه کننده یادآور شد که لاپچیک قبلاً ادعا کرده است که 75٪ استخراج بیت کوین از انرژی های تجدید پذیر حاصل می شود.

لاپچیک به CNBC گفت: “ما فکر می کنیم که 75٪ یک رقم واقعی است،” ماینرها واقعاً انگیزه استفاده از انرژی های تجدیدپذیر را دارند. ” تولیدکننده اتومبیل برقی تسلا، که اخیراً اعلام کرد دیگر برای خریدهای بیت کوین قبول نمی کند، در مورد نگرانی های زیست محیطی، لاپچیک گفت: “جای تعجب است که ایلان قبل از ورود به این امر، قبل از پذیرش بیت کوین به عنوان مکانیزم پرداخت برای تسلا، چنین چیزی را در نظر نگرفت.”

تسلا در ماه مارس درهای خود را برای پرداخت از طریق بیت کوین توسط مشتریان ایالات متحده باز کرد. این اقدام پس از خرید 1.5 میلیارد دلار بیت کوین (BTC) توسط شرکت خودروسازی که در فوریه اعلام شد، عمومی شد.

با این حال، ماسک اخیراً اعلام کرد که با استفاده از توییت روز چهارشنبه، با استفاده از توییتر بیت کوین، انرژی سوخت فسیلی را تأیید نمی کند. وی همچنین پرداختها به تسلا با بیت کوین را متوقف کرد، البته ظاهراً یک حرکت موقتی است تا زمانی که استخراج بیت کوین به سطوح مطلوب مصرف انرژی برسد.

لاپچیک در مورد تعداد 75٪ گفت: “واقعاً داده ها برای همیشه وجود داشته اند.” “ما بارها و بارها ثابت کرده ایم که این یک مورد واقعی برای استخراج کنندگان در شبکه بیت کوین است.”


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *