ویلی وو فکر نمی کند روند کلی صعودی بیت کوین به پایان رسیده باشد.

ویلی وو، تحلیلگر مشهور بیت کوین، علائم و نشانه هایی را نشان داد که نشان می دهد بازار صعودی باقی مانده است.

قیمت بیت کوین در این هفته به طور قابل توجهی کاهش یافت، زیرا سطح 30،000 دلار به دارایی که در حال سقوط است نزدیک شد. با این وجود ویلی وو، تحلیلگر محبوب بیت کوین (BTC)، فکر می کند که پرده فراخوان رو به رشد کلی بیت کوین هنوز رخ نداده است.

وو در طی مصاحبه با پادکست پیتر مک کورماک، ارسال شده در کانال YouTube What Bitcoin Did در 21 مه، در مورد چندین نکته از جمله شبکه اخیر بیت کوین و فعالیت قیمت و وضعیت فعلی آن صحبت کرد. وو خاطرنشان کرد که بسیاری از شاخص های کلان به مثبت بودن قیمت بیت کوین اشاره دارند. وو با اشاره به داده های حاصل از نسبت NVT بیت کوین، که فعالیت شبکه بلاکچین را در رابطه با محدودیت بازار نشان می دهد، گفت: “فعالیت بسیار گسترده ای در شبکه بین سرمایه گذاران در مقایسه با ارزیابی وجود دارد.”

وو ادامه داد: “ما هیچ نوع شیدایی ندیده ایم.” وی گفت: “ما از سطحی پایین آمدیم که بسیار ارگانیک بود – هیچ گونه وضعیت غیر عادی نبود”. “به عنوان مثال بالاترین سطح 2017  من فکر می کنم 3.8٪ بالاتر از ارزیابی ارگانیک باشیم.”

وو درباره وضعیت فعلی بیت کوین گفت: “این فقط وسط مشتقات بازار صعودی است.” براساس داده های TradingView ، بیت کوین در ماه آوریل به حدود 65،000 دلار رسید. متعاقباً، این دارایی برای مدتی به زیر 50،000 دلار کاهش یافت و برای مدتی بالاتر از سطح بازیابی شد و قبل از شروع نزول تا محدوده 30،000 دلار تقریباً به 60،000 دلار رسید.

وو گفت: “بازیابی ، فقط از مقدار کمی کوین هایی که ریخته ایم  بازیابی کمی وقت می برد.” وی ظاهراً با اشاره به وضعیت کلی گفت: “من فکر می کنم در نهایت، اگر به سلامت شبکه نگاه کنید، این یک چیز خوب است.”

مک کورماک مستقیماً از وو پرسید: “پس این پایان بازار صعودی نیست؟” وو به او پاسخ داد: “نه، به هیچ وجه.”

وو با مشاهده نمودار خود گفت که اهداف و جزئیات قیمت به روزهای آینده بستگی دارد، اگرچه انتظار دارد قیمت بیت کوین به سطوح بالاتر از 100،000 دلار در هر کوین برسد. وو و مک کورماک همچنین در طی مصاحبه در مورد چندین نکته دیگر گفتگو کردند.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *