حرکت بزرگ بعدی قیمت بیت کوین: زیاد خوش بینانه است، اما آیا قابل توجیه است؟

در حالی که بسیاری معتقدند قیمت بیت کوین ممکن است عددی بین 63،000 تا 75،000 دلار قرار بگیرد، برخی حتی بیشتر راجب قیمت آن خوشبین هستند.

به نظر می رسد بازار رمز ارزها بار دیگر در حال گرم شدن است، تقریباً یک هفته است که بیت کوین (BTC) با 60،000 دلار دست و پنجه نرم می کند. با این وجود، علیرغم چشم اندازسرسختانه، رمزارز برجسته نتوانسته است از محدوده قیمت فوق الذکر پیروز شود، حتی اگر یک بار هم شکسته باشد، برای مدت کوتاهی بوده است.

صرف نظر از این، تحلیل گران مانند Filbfilb، بنیانگذار مجموعه تجارت DecenTrader و ویلی وو معتقدند که با مشاهده IPO Coinbase در افق، به نظر می رسد بیت کوین برای کارهای بزرگ در کوتاه مدت مقدم است، به خصوص که کریپتو برتر به نمایش خود ادامه می دهد سود هفت روزه بیش از 13٪.

در مورد این موضوع، Filbfilb اخیراً اظهار داشت: “ممکن است در این بازه زمانی 14 آوریل شاهد نوسانات بیشتری باشیم. من فکر می کنم که ما در آستانه یک شکست قوی هستیم. ” وی بعداً اشاره کرد که خرسها هنوز در بازی هستند، از این رو نوسانات ممکن است فقط در جهت صعودی نباشد.

به همین ترتیب، وو بر این عقیده است که بیت کوین حداقل برای مدتی به افزایش خود ادامه خواهد داد، قبل از اینکه موی سرخپوشان قدیمی دارایی های خود را تخلیه کنند تا برخی از سودهای مناسب را به دست بیاورند. نه تنها این، صرف نظر از آنچه در آینده ممکن است اتفاق بیفتد، وو معتقد است که بیت کوین به این زودی زیر مرز 46،400 دلار بسته نخواهد شد.

بنابراین، بازار به کدام سمت می رود؟

به تازگی، غول پرداخت Visa اعلام کرده است که به کاربرانش امکان می دهد معاملات خود را در رمزارزها با استفاده از stablecoin USD Coin (USDC) که یک توکن ERC-20 است و در بالای بلاکچین اتریوم قرار دارد، حل و فصل کند. این خبر توسط بسیاری مشاهده شده است که نشان می دهد رمز ارزها اکنون در مرکز توجه بسیاری از بازیکنان اصلی قرار دارد.

و همانطور که در مقاله چند روز پیش آوردیم، PayPal نیز اعلام کرد که به مشتریان خود اجازه می دهد تا با استفاده از میزبان دارایی های رمز ارز شده مختلف از جمله بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش معاملات خرید در سراسر شبکه تجاری 30 میلیون نفری خود را تسهیل کنند.

در مورد اینکه آیا به نظر می رسد بازار از نظر قیمتی حرکت می کند و جایی که بیت کوین در آینده پشتیبانی می کند، تحلیلگر مستقل CryptoYoda به Cointelegraph گفت که او معتقد است که احتمالاً شتاب بیشتر و پیشرفت سهموی شیب دارتر وجود دارد، که به احتمال زیاد در بازار قابل مشاهده خواهد بود، اضافه کردن:

“من فکر نمی کنم که قیمت بین 65،000 تا 75،000 دلار از اهمیت خاصی برخوردار باشد. من به منطقه -100،000 تا 120،000دلار  به عنوان منطقه جالب بعدی توجه می کنم. در واقع این یک نقطه بازگشت است. فکر نمی کنم بتوان رمزارزها را از اینجا متوقف کرد – به خصوص آلت کوین ها در هفته ها و ماه های آینده بسیار قدرت نمایی خواهند کرد، که باعث ایجاد علاقه و آگاهی زیادی برای این فضا خواهد شد. “

به طور مشابه، آنتونی ترنچف، مدیرعامل پلت فرم مالی رمزارزها Nexo، با در نظر گرفتن این موضوع معتقد است که بیت کوین در حال وارد شدن به سمت رشد چرخه اقتصادی چهار ساله خود است، به ویژه با شروع بهبود وضعیت اقتصاد جهانی

وی افزود که اعلامیه های ادغام رمزارزها، ویزا و پی پال نشان می دهد که روند صعودی بیشتری وجود دارد. Trehnchev اظهار داشت: “هرگونه دست انداز در این مسیر در سال 2021 به طور قابل توجهی بیت کوین را پایین نمی آورد .” وی همچنین پیش بینی کرد که به زودی پس از آن وارد محدوده شش رقمی شود.

سرانجام، بن ژو، مدیر عامل صرافی رمزارز Bybit، به Cointelegraph گفت که باید تماشا کرد اگر بیت کوین به طور تمیز بالای 60،000 دلار طاق شود  سطح محرک است که به 73،000  دلار نیز میرسیم با این اوصاف، او معتقد است که فقط چند اعلامیه دیگر در اخبار ویزا، پی پال، گلدمن ساکس و Teletubbies می تواند انگیزه ای باشد که بازار برای ایجاد یک انتقال تمیز بالاتر از آستانه قیمت فوق الذکر احتیاج دارد.

آیا بیت کوین در نقطه ای بدون بازگشت است؟

با توجه به اینکه فعالیتهای نهادی در حال حاضر در این فضا اتفاق می افتد، بسیاری بر این باورند که صنعت چنان بالغ شده است که به نقطه ای بدون بازگشت رسیده است.

به عنوان مثال تاد کراسلند، مدیر عامل صرافی  رمزارز CoinZoom، معتقد است که پذیرفتن بیت کوین و سایر دارایی های دیجیتال تازه آغاز شده است و افزود: “هر شرکتی در جهان یا بیت کوین را پذیرفته اند، یا آنها در حال بررسی استراتژی هایی هستند که چگونه می توانند به جنبش بپیوندید. “

از نظر وی، هرچه بیشتر شرکت های بزرگ دنیا بیت کوین را به عنوان بخشی از خزانه خود خریداری می کنند و همچنین بیت کوین را به عنوان بخشی از راه حل های تجارت الکترونیکی خود می پذیرند، روند افزایشی در جهت صعودی وجود خواهد داشت. کراسلند اظهار داشت: “ما مسیر بسیار روشنی برای رسیدن بیت کوین به 100000 دلار تا پایان 2021 می بینیم.”

به نظر می رسد اقفل شده است

به گفته ژو، فعالان بازار در سراسر جهان صحبت کرده و با تاکید تأیید کرده اند که بیت کوین را به عنوان ذخیره ارزش طولانی مدت ملموس می دانند. در واقع، او معتقد است، بعید است قیمت بیت کوین به زیر 20،000 دلار بازار گاوی 2017 برسد.

به نظر وی، این فقط به این دلیل است که مقدار فزاینده ای از پول موسسه به طور منظم به این فضا سرازیر می شود بلکه به این دلیل است که رقت فیات خیلی سریع اتفاق می افتد. در نتیجه ، بیشتر ارزها دیگر نمی توانند ارزش های قبلی خود را که توانسته بودند در سال 2017 یا اوایل سال 2020 حفظ کنند ، ادعا کنند.

به منظور چشم انداز قرار دادن مسائل، از زمان ابتلا به بیماری همه گیر ویروس کرونا در مارس 2020، بانک مرکزی ایالات متحده بیش از 3.5 تریلیون دلار چاپ کرده است، و این پول را به صورت بسته های محرک اقتصاد برای خانواده ها و همچنین تلاش برای پمپاژ سرمایه به این کشور صادر می کند.

اگرچه به نظر می رسد بازار در حال حاضر در وضعیت خوبی قرار دارد. با این وجود هنوز دامنه، کمی برای ارزیابی دقیق مشکلات موجود در این فضا وجود ندارد. بنابراین، بسیار مهم است که کاربران قبل از سرمایه گذاری کلان در هر پروژه، تحقیقات شخصی خود را انجام دهند. و می توانید خرید و فروش رمز ارزها را از طریق تبادل رمزینه انجام دهید و به شما کمک می کند که از اخبار رمز ارزها باخبر شوید.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *