بیت کوین با از بین بردن مقاومت 850 میلیون دلار ناگهان به 60،000 دلار می رسد.

BTC / USD برای اولین بار در طی یک ماه اخیر در یک اقدام صعودی به 61،000 دلار رسید.

بیت کوین (BTC) در تاریخ 10 آوریل به 60 هزار دلار بازگشت زیرا روند بی ثباتی طولانی مدت مطابق با انتظارات تحلیلگران در بازار آغاز شد.

نمودار پایه یک ساعته BTC / USD) Bitstamp). منبع: Tradingview

اعتقاد به ریزش در این بازار میتواند گران تمام شود.

Cointelegraph Markets Pro و TradingView فشار ناگهانی به BTC / USD برای خروج از کانال 50،000 دلار در شب جمعه نشان دادند.

این حرکت هفته ها در حال انجام بود – حمله ای قانع کننده به مقاومت 60،000 دلاری، آخرین حمله قبل از اوج گیری های قبلی، قبلاً محقق نشده بود.

با این حال، به نظر می رسد اکنون متفاوت است، بیت کوین 61،000 دلار قبل از ادغام در حدود 60،650 دلار هنگام نوشتن این مقاله، عبور کرد.

لکس مسکوفسکو، تحلیلگر کوانتوی، با چرخش بازار در توییتر اظهار داشت: “163،745،606 دلار تنگه  بیت کوین در یک ساعت منحل شد”

“زمانی که بیت کوین در تلاش برای رسیدن به بالاترین اوج قیمتی خود می باشد. اعتقاد به ریزش در این بازار میتواند گران تمام شود.

این تصویر در واقع برای معامله گرانی که هفته ها در یک بازار جانبی گذرانده بودند یک تصویر شگفت آور بود.

انگیزه جدیدترین صعود همچنان باید مشخص شود، همچنین میزان واقعی قدرت آن با توجه به اهمیت 60،000 دلار به عنوان گرفتن سطح حمایت روانی با ثبات.

یک تغییر قابل توجه نرخ های تأمین مالی در بورس ها بود که در روزهای گذشته به طور قابل توجهی کاهش یافته بود، و این به کاهش اصطکاک در و بالاتر از 60،000 دلار قبل از افزایش سرعت بازار منجر می شود.

نرخ بودجه ارز بیت کوین. منبع: Bybt

با این وجود برخی خواستار برداشت دید خوشبینانه از بازار در این هفته بودند. در میان آنها Filbfilb، یکی از بنیانگذاران مجموعه تجارت Decentrader بود که اظهار داشت بیت کوین 58،000 دلار از نظر فنی با بیت کوین 20،000 دلار مشابه است.

“چشم انداز بازار فعلی من برای بیت کوین در حال حاضر خنثی و صعودی است، بنابراین دیدگاه شخصی من این است که این احتمال وجود دارد که این بالاترین سطح بازار برای بیت کوین نباشد، زمانی که شاخص حرکت چرخه Pi در عرض چند روز عبور می کند،” سوئیفت در به روزرسانی بازار نوشت.

“سایر شاخص ها و مبانی اساسی نشان می دهد که ما هنوز در پایان چرخه بازار نیستیم.”

دیگران موافقت کردند اما کمی محتاط تر بودند، از جمله ویلی وو، آماری که روز جمعه هشدار داد بیت کوین می تواند اولین ساختار قیمت “دو برابر” را به پایان برساند.

وی به طور خلاصه گفت: “نوسانات این چرخه به مراتب پایین تر است” و افزود که با پاک شدن، سطح کلاهک یک تریلیون دلار – که مربوط به قیمت بیت کوین در حدود 53،600 دلار است – “بعید است” دوباره شکسته شود.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *