دلیل اینکه چرا ماه آوریل بهترین ماه برای قیمت بیت کوین است

پایین آمدن دلار آمریکا چشم انداز کوتاه مدت صعودی بیت کوین را در ماه آوریل ترسیم می کند.

دلار آمریکا بار دیگر شروع به تضعیف می کند، زیرا فروشندگان در حال فشار آوردن به شاخص دلار آمریکا (DXY) به سمت پایین هستند، که می تواند شتاب بیت کوین را در کوتاه مدت تقویت کند.

دارایی های جایگزین مانند بیت کوین و طلا در برابر دلار قیمت گذاری می شوند. از این رو، هنگامی که DXY شروع به افت می کند، اغلب باعث افزایش بیت کوین در برابر دلار می شود.

BTC / USD (نارنجی) در مقابل DXY (سبز). منبع: Tradingview

سهم دلار از ذخایر جهانی به سرعت در حال کاهش است

به گفته هولگر زشاپیتز، تحلیلگر بازار در ولت، سهم دلار آمریکا از ذخایر جهانی به سرعت در حال کاهش است زیرا کشورهایی مانند روسیه استراتژی دلارزدایی را دنبال می کنند و طلا را انتخاب می کنند.

وقتی همه گیری در سه ماهه اول سال 2020 اعلام شد، با تمایل سرمایه گذاران به پول نقد، تقاضا برای دلار افزایش یافت زیرا این ارز ذخیره جهانی است.

با این وجود، به دلیل عوامل مختلف از جمله انتخابات ریاست جمهوری و چشم انداز منفی COVID در کل سال گذشته، دلار تلاش کرد تا از ارزهای دیگر مانند ین ژاپن و فرانک سوئیس پیشی بگیرد.

Zschaepitz گفت:

“به شدت! دلار در حال سقوط است. در حالی که سهم دلار از ذخایر جهانی در ابتدا با شیوع بیماری همه گیر کرونا افزایش یافت، از آن زمان تاکنون کاهش یافته است و اکنون فقط 59٪ است – کاهش 1.5 و کمترین میزان از سال 1995. بخشی از کاهش به دلیل استهلاک ، بلکه به دلیل فروش فعال USD. “

اگر روند نزولی دلار آمریکا ادامه یابد ، احتمال ادامه روند صعودی بیت کوین در آوریل نیز وجود دارد.

 آوریل در طول ده سال گذشته یک ماه قوی برای بیت کوین بود و از سال 2016 به مدت پنج سال متوالی سودهای مثبتی را ثبت کرد.

April is a good month for #Bitcoin
pic.twitter.com/3csQMSdcaA

— Bitcoin Archive (@BTC_Archive) March 29, 2021

علاوه بر این، دنی اسکات، مدیر عامل صرافی بیت کوین CoinCorner، گفت که قانون میانگین بیت کوین را در آوریل 83000 دلار قرار می دهد. او نوشت:

“Law of averages gives #Bitcoin an $83,000 price target for April. Avg over 10 years in April +51%.”

به نظر می رسد ماینرها در حال جمع آوری بیت کوین هستند.

در بالای فاکتورهای کلان مطلوب بیت کوین ، Lex Moskoviski ، CIO در Moskoviski Capital ، به این نکته اشاره کرد که ماینرها اخیراً شروع به افزایش منابع بیت کوین خود کرده اند.

در یک روز، ماینرها 4380 بیت کوین اضافه کردند که معامله گر کمی و سرمایه گذار آن را روند رو به رشد توصیف کرد. او گفت:

“ماینرها واقعاً مواضع خود را افزایش می دهند. 4،494 # بیت کوین امروز روی هم انباشته می شوند. 4380 # بیت کوین دیگر که دیروز توسط ماینرها انباشته شده اند. به نظر می رسد روند کاملاً خوبی باشد.”

تغییر موقعیت خالص ماینر BTC. منبع: Glassnode

اگر ماینرها بیت کوین را احتکار کرده و بیت کوین را با انتظاراتی که رمز ارز افزایش خواهد یافت، جمع می کنند، این احتمال فروش در آینده قابل پیش بینی را کاهش می دهد.

در کوتاه مدت، این که آیا بیت کوین بالاتر از منطقه پشتیبانی 58،000 دلار باقی بماند، کلیدی است. اگر به ادغام خود در بالای سطح خود ادامه دهد، احتمال اینکه شکست صعودی بالای سطح مقاومت 60،000 دلاری داشته باشد، بسیار افزایش می یابد.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *