چگونه در سایت تبادل رمزینه بیت کوین بفروشیم؟

صفحه اول فروش

همان طور که در مقاله پیشین توضیح دادیم برای فروش بیت کوین در سایت تبادل رمزینه ابتدا باید ثبت نام کنید و احراز هویت شوید. پس از انجام این مراحل می توانید اقدام به خرید و فروش کنید. نحوه خرید را در مقاله قبلی توضیح دادیم. برای فروش از منوی های بالای صفحه منوی فروش را کلیک نمائید و یا از دکمه پایین صفحه روی دکمه فروش کلیک کنید و وارد صفحه فروش شوید.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام فایل آن فروش.jpg می‌باشد

در اینجا ابتدا مشخص می کنید که قصد فروش چه چیز را دارید. اگر می خواهید بیت کوین بفروشید، بیت کوین را از داخل لیست باز شونده انتخاب می کنید.

قیمت فعلی فروش بیت کوین با خط قرمز نشان داده می شود.

در قسمت مقدار، مقدار مورد نظر خود برای فروش بیت کوین را مشخص کنید.

پس از آن یکی از حساب های بانکی خود که در سایت ثبت شده را انتخاب نمایید تا مقدار ریالی بیت کوین شما به آن حساب واریز می شود. پس از کلیک روی دکمه ثبت سفارش پیش فاکتور به شما نمایش داده می شود.

در اینجا نیز شما بیست دقیقه فرصت دارید تا سفارش خود را قطعی کنید و یا صرف نظر کنید.

پس از کلیک روی گزینه پرداخت وارد صفحه زیر می شود که باید در آن آدرس کیف پول سایت که بیت کوین خود یا هر رمز ارز دیگر را به آن منتقل کنید وجود دارد.

روی دکمه کپی کیف پول کلیک کنید تا آدرس کیف پول سایت برای شما در حافظه سیستم قرار بگیرد.

سپس وارد کیف پول خود شوید و وارد عملیات ارسال شوید (کیف پول های مخصوص رمز ارز یک عملیات send به معنی ارسال و یک عملیات receive به معنی دریافت دارند) .

آدرس کیف پول سایت را که قبلا کپی کرده اید در کادر مورد نظر در کیف پولتان وارد نمایید و عملیات ارسال را کامل نمائید.

در کیف پولتان وقتی عملیات ارسال بیت کوین را انجام دهید، یک شماره پیگیری به شما می دهد که این شماره نشان می دهد که شما بیت کوین خود را به کیف پول سایت منتقل نموده اید. این شماره پیگیری را کپی کنید و در کادر مخصوص در سایت وارد نمائید.

پس از وارد نمودن شماره پیگیری در سایت روی دکمه تکمیل پرداخت کلیک کنید. اکنون عملیات فروش شما کامل شده است و معادل ریالی بیت کوین شما به حسابی که در سایت معرفی نموده بودید واریز می شود.




برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *