چگونه در سایت تبادل رمزینه ثبت نام کنیم و احراز هویت انجام دهیم؟

در مقاله پیشین پیشنیازهای خرید بیت کوین و مراحل کلی آن را توضیح دادیم. برای خرید بیت کوین ابتدا باید در صرافی تبادل رمزینه ثبت نام کنید و مراحل احراز هویت را انجام دهید.

ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید. برای این کار روی منوی ثبت نام در بالای صفحه کلیک نمایید.

صفحه اول

پس از ورود به صفحه با وارد کردن اطلاعات موبایل و ایمیل خود می توانید در سایت ثبت نام کنید. در ثبت آدرس ایمیل خود دقت کنید چون راه ارتباطی ما با شما از طریق ایمیل هست.

پس از ثبت نام، نوبت به احراز هویت می رسد. در تمام صرافی ها برای بالا بردن امنیت و جلوگیری از کلاهبرداری های ممکن نیاز به احراز هویت وجود دارد. در سایت تبادل رمزینه سه مرحله احراز هویت وجود دارد: 1. تائید شماره موبایل 2.تائید تلفن ثابت 3.تائید هویت شخصی

وقتی روی گزینه موبایل تائید نشده کلیک کنید صفحه ای باز می شود تا شماره موبایل خود را در آن وارد کنید و سپس با همان شماره موبایل یه پیامک به شماره داده شده بفرستید با این کار شما تائید می کنید که این شماره موبایل از آن شما است.

تائید شماره همراه

پس از انجام این مرحله نوبت ورود شماره تلفن ثابت می باشد.

پس از این که شماره ثابت خود را وارد نمودید باید اطلاعات کارت بانکی خود را وارد نمائید. برای این کار روی منوی افزودن حساب بانکی کلیک نموده و وارد صفحه می شوید. کارت بانکی حتما باید به نام خود شما باشد.

افزودن حساب بانکی

پس از این مرحله نوبت به تائید اطلاعات هویتی می رسد. در این مرحله باید در یک برگه آچهار کارت ملی و کارت بانکی خود را قرار دهید (کارت بانکی باید همانی باشد که در سایت وارد نموده اید) و در آن شماره ثابت و شماره همراهتان را به صورت دست نویس بنویسید و سپس امضا کنید و عکس آن را در سایت آپلود کنید. برای امنیت بیشتر روی CVV و تاریخ امضای کارت بانکی خود را بپوشانید.

پس از انجام این مرحله تمام کارهای لازم برای احراز هویت را انجام داده اید. فقط باید کمی صبر کنید تا مدارک شما تائید شود. پس از آن شما قادر به انجام خرید و فروش در سایت هستید. برای خرید و فروش حتما باید یک کارت بانکی که به نام خودتان است در سایت ثبت کنید. در مقاله بعدی چگونگی خرید را توضیح می دهیم.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *