چگونه از سایت تبادل رمزینه بیت کوین بخریم؟

برای خرید بیت کوین ابتدا باید در سایت ثبت نام نموده و احراز هویت شده باشید که این مراحل در مقاله پیشین به طور کامل توضیح داده شده است. مشتری که احراز هویت شده باشد می تواند شروع به خرید و فروش رمز ارز نماید.

اگر روی منوی خرید در منو های بالای سایت کلیک نمائید و یا روی دکمه خرید در قسمت پایین سایت کلیک کنید وارد صفحه خرید می شوید.

همان طور که در تصویر بالا می بینید در این صفحه از منوی باز شونده باید رمز ارز مورد نظر خود را انتخاب نمایید. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید این منو را روی بیت کوین بگذارید. وقتی بیت کوین را انتخاب کنید در خط بالای منوی باز شونده با رنگ قرمز قیمت فعلی بیت کوین را برای شما نمایش می دهد.

وقتی در قسمت مقدار، مقدار مورد نظر بیت کوین برای خرید را وارد نمایید در خط زیر این قسمت مبلغی که می بایست پرداخت نمائید را محاسبه می کند و با رنگ قرمز نمایش می دهد.

پس از اینکه مقدار مورد نظر خود را وارد نمودید باید آدرس کیف پول رمز ارز خود را که قبلا ساخته اید در اینجا وارد کنید. باید به داخل نرم افزار کیف پول رمز ارز خود بروید و آدرس آن را کپی نموده و اینجا وارد نمایید.

در آخر نیز قوانین سایت تبادل رمزینه را خوانده و آنها را قبول دارم را تیک بزنید و سپس دکمه ثبت سفارش را کلیک کنید. پس از کلیک روی ثبت سفارش سیستم یک پیش فاکتور به شما نمایش می دهد که تا بیست دقیقه فرصت دارید تا آن را تایید کنید.

پس از تایید پیش فاکتور وارد درگاه بانکی می شوید و با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود خرید شما کامل می شود و بیت کوین مورد نظر شما به کیف پول شما ارسال می شود.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *