بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، ای او اس: تحلیل قیمتی ۱۵ فروردین

بیت کوین چشمه ای از سابق خود را زمانی که در حدود 20 درصد در 2 آوریل افزایش یافت نشان داد. بدون خبر خاصی که باعث افزایش بشه، فقط می توان تغییر ناگهانی قیمت ها را دید. نظریه های بسیاری مطرح شده اند، یکی از آنها معتقد است یک سفارش بزرگ توسط یک معامله گر یا گروهی از معامله گران که موجب افزایش قیمت بیش از مقاومت قوی شده است، پس از آن الگوریتم ها شکست قیمتی را نشان دادند و در موقعیت های خرید باز کردند. بسیاری از معامله گرانی که کوتاه مدت در حال معامله پول دیجیتال بودند، مجبور شدند موقعیت فروش خود را پوشش دهند، که باعث افزایش سرعت خرید و صعود قیمت شدند.

با این حال، این ها تنها فرض های ممکن است. سوال مهم این است که آیا این افزایش می تواند ادامه یابد. اگر ما تنها شاهد برگشت کوتاهی باشیم تأیید می کند که کف قیمتی تشکیل شده و ما در حال دیدن یک روند صعودی جدید هستیم. این امر سرمایه گذاران را مجبور به منتظر ماندن در حاشیه می کند تا موقع کاهش قیمت ها دوباره وارد بازار شوند و اصطلاحا خرید در کف (Buy in dips) کنند.

اگر قیمت نتواند سطح های بالایی خود را حفظ کند نشان دهنده حرکت قیمتی هیجانی است و انتظار می رود که قیمت به سطح های پایینی بازگردد.

بیت کوین

BTC توانست در روز 2 آپریل سطح قیمتی 4255 دلار را بشکند و به قیمت 5000 دلار افزایش یابد. که باعث شد الگوی دوبار کف را تایید کند و به قیمت هدف بعدی که 5273 دلار هست حرکت کند (در حال حاضر به نزدیکی این قیمت رسیده است.)

BTC/USD

بین قیمت 5273 و 5900 سطح قیمتی مهم دیگری دیده نمی شود و با توجه به اینکه RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد ممکن است پس از چند روز نوسان کوتاه دوباره به این سطح قیمتی حرکت کند. خریداران می توانند حد ضرر خود را در 4200 حفظ کنند و در کف ها دوباره اقدام به خرید کنند.

قیمت بیت کوین ممکن است تا 4400 نیز اصلاح شود اگر این اتفاق بیفتد و سریع بازگردد تاییدی بر شروع روند صعودی است و در غیر این صورت نشان از هیجانی بودن قیمت دارد و نامعتبر می باشد.

اتریوم

ETH به نظر میاد توانسته مقاومت 167 دلار را شکسته باشد. اگر این حد شکسته به طور کامل شکسته شود هدف بعدی قیمت آن 251 دلار هست.

ETH/USD

اگر حد قیمتی 167 دلار اتریوم شکسته نشود قیمت می تواند برگردد به سطح قیمتی حمایتی 145 دلار. میانگین متحرک در حال افزایش است و RSI نشان دهنده قدرت خریداران دارد. در حال حاضر خریداران می توانند در کف های قیمتی خرید کنند و حد ضرر را در قیمت 140 دلار حفظ نمایند.

ریپل

XRP/USD

XRP توانست خط روند را بشکند. در این مواقع قیمت به پایین برمی گردد خط روند را دوباره امتحان می کند و به بالا بر می گردد. انتظار آن را داریم که پس از مدتی نوسان به سمت هدف های قیمتی بالاتر حرکت کند. هدف های قیمتی بعدی ریپل 0.40 دلار و بالای 0.45 دلار به هدف بعدی 0.60 دلار حرکت می کند.

لایت کوین

LTC/USD

قیمت لایت کوین LTC از 62 دلار به سمت 69 دلار حرکت کرد و توانست به راحتی از این حد گذر کند. در حال حاضر به اوج قیمتی 100 دلار حرکت کرد. ما انتظار حمایت قوی در قیمت 91 تا 100 دلار را داریم. اگر قیمت بتواند از این جد عبور کند هدف بعدی قیمت 159 دلار است در غیر این صورت قیمت می تواند دوباره به سطح قیمت 69 دلار برسد.

ای او اس

EOS/USD

EOS توانست از حد قیمتی 4.49 دلار به راحتی عبور کند هدف بعدی قیمت 5.83 دلار است. میانگین متحرک در حال افزایش است و RSI در محدوده مثبت برای خریداران دارد. هر گونه کاهش قیمت می تواند به سمت 4.49 دلار کاهش یابد و در صورتی که بتواند 5.83 دلار را بشکند می تواند به قیمت 6.82 دلار برسد.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *