بیت کوین برای اولین بار در ۲۰۱۹ قیمت ۵۰۰۰ دلار را مشاهده کرد، رمزارزهای برتر رشد دو رقمی را تجربه می کنند.

بیت کوین (BTC) برای نخستین بار در امسال 4500 دلار عبور کرد و قیمت 5000 دلار را هم مشاهده کرد. در حالی که بازارهای جهانی رمزگذاری شده در روز دوم متوالی سبز در سبز هستند، برخی از آنها رشد بزرگ 24 ساعته را نشان می دهند.

Market visualization

قیمت BTC افزایش یافته است، در طول یک ساعت اول اوایل سه شنبه، بیش از 14 درصد افزایش یافته است. طبق آمار CoinMarketCap، قیمت بیت کوین در حدود 4950 دلار (در زمان نوشتن مقاله) می باشد.

Bitcoin 24-hour price chart

اتریوم به عنوان دومین رمزارز برتر و اولین آلت کوین برتر بازار رمزینه حدود ۱۰ درصد افزایش به قیمت 167 دلار (در زمان نوشتن مقاله) رسیده است.

Ethereum 24-hour price chart

ریپل نیز که در رتبه سوم بازار رمزینه قرار دارد امروز رشد 6 درصدی تجربه کرد و به قیمت 0.35 دلار رسید.

Ripple 24-hour price chart

در جمع ۱۰ ارز برتر بازار رمزینه بیت کوین کش با ۳۰ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته و ۵۰ درصد افزایش در ۷ روز گذشته بهترین عملکرد ممکن را داشته است.

همانطور در مورد دیگر آلت کوین ها، تمام 20 ارز برتر، به جز مورد 17 (MKR) میکر و که 5.38 درصد کاهش داشته، بقیه موارد در حال رشد و سبز هستند که بسیاری از آنها رشد روزانه دو رقمی را تجربه می کنند. امروزه لایت کوین (LTC)، کاردانو (ADA)، ترون (TRX) و مونرو (XMR) بیشترین رشد را تجربه کرده اند، همه در حال رشد بیش از 10 درصد هستند، در حالی که سایر آلت کوین ها تا 5 تا 10 درصد برای فشار دادن زمان است.

در دیگر اخبار مربوط به دنیای رمزینه، Coinbase اخیرا به پرداخت های بین المللی گسترش یافته است. مشتریان آن اکنون می توانند با استفاده از XRP و ارز پایدار، USDCoin (USDC)، بدون پرداخت هزینه، به هر کاربر با حساب کاربری Coinbase در سراسر جهان انتقال دهند.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *