بیت کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین، ای او اس: تحلیل قیمتی ۱۷ فروردین

جستجوهای انجام شده برای بیت کوین در گوگل ۳ برابر شده که دلیل آن افزایش قیمت هزار دلاری بیت کوین و به همراه آن آلت کوین ها بوده است. این نشان دهنده آن است که علاقه مندی به ارز های رمزینه همچنان بالاست. اگر قیمت به سمت بالاتر اصلاح شوند باعث می شود معامله گرانی که در حاشیه منتظر بودند به سمت این بازار دوباره وارد شوند و روند افزایش را بیش از بیش افزایش دهند.

اگر چه این افزایش یک نشانه روند صعودی است اما برای پایداری آن می بایست بیت کوین بیش از بیش به یک ابزار تراکنش های روزانه تبدیل شود. آندریاس آنتونیوپولوس، مربی و کارآفرین Bitcoin معتقد است که نسل بعدی موارد استفاده، نیاز Bitcoin به مشتری متوسط ​​را برجسته خواهد کرد. Bitcoin در حال حاضر به دلیل مشکل در معامله و ذخیره سازی، محدود به کاربران با تکنولوژی متقاعد شده است. اما با پیشرفت، احتمال دارد که به توده ها برسد که محبوبیت آن را افزایش می دهد.

در یک گزارش استارت آپ نرم افزاری DataLight گفت که اگر Bitcoin همچنان رشد کند، همانطور که در دهه گذشته رشد کرده است، از رهبران فعلی Visa، Master Card و Pay pal بیشتر پیشی خواهد گرفت. بیاید سری به نمودار ها بزنیم و ببینم چه پیشنهادی برای ما دارند.

بیت کوین به دلار

ما برای چند روز گذشته و در ۲ آوریل هدف 5273 دلاری را مشاهده کردیم. اگر چه این سطح قیمتی به عنوان رزرو سود در نظر گرفته شد و مقداری قیمت را پایین آورد و به قیمت 4914 دلار رساند. سطح بعدی پشتیبانی سطح 4775 است. اما خریدارن نشانی از ضعف در سطح فعلی قیمت ندارند.

BTC/USD

در صورتی که بیت کوین بتواند قیمت 5273 را بشکند می تواند به سرعت به حد قیمتی 5674 دلار برسد و بالاتر آن به حد 5900 دلار. پیشنهاد قیمتی ما در صورتی که بیت کوین بتواند به زیر 4500 دلار برسد باطل می شود همینطور معامله گران می توانند حد ضرر خود را تا 4400 بالا بیاورند.

اتریوم به دلار

اتریوم نتوانست بالای قیمت 167 دلار بسته شود. این نشان دهنده آن است که هنوز از قدرت کافی برای افزایش بهره مند نشده است. اما برگشت قیمتی در 150 دلار پشتیبانی شد و دوباره قیمت را به بالا برگرداند.

ETH/USD

در حال حاضر خریداران در تلاش هستند بتوانند به بالای قیمت 167 دلار نفوذ کنند و بالای این قیمت بسته شوند. در این صورت مثلث افزایشی تایید می شود که هدف قیمتی آن 251 دلار خواهد بود.

ریپل به دلار

همانطور که انتظار می رفت ریپل توانست به خط روند برگردد اما آن را نشکند، این نشانه خوبی برای صعود است. اولین هدف قیمتی 0.40 دلار خواهد بود.

XRP/USD

اگر قیمت بتواند بالای خط روند موقعیت خود را حفظ کند برای خریداران یک موقعیت خوب است و می تواند روند صعودی را حفظ کند و پس از 0.40 دلار به هدف بعدی یعنی 0.60 دلار برسد. در غیر اینصورت اولین حد قیمتی 0.33 دلار است که خریداران باید زیر آن از معاملات خرید خود خارج شوند.

لایت کوین به دلار

LTC/USD به سطح پشتیبانی 80 دلار برگشت و دوباره برای شکستن حد 91 دلار به بالا بازگشت. اگر بتواند این حد را بشکند و بالای آن بسته شود هدف بعدی قیمت 159 دلار خواهد بود.

LTC/USD

اگر خریداران نتوانند 80 دلار را حفظ کنند حد بعدی 77 دلار است که بالای آن همچنان میشود به خرید کردن فکر کرد.

ای او اس به دلار

EOS در ۳ آپریل هدف مورد نظر خود را با قیمت 5.83 دلار به دست آورد اما نتوانست به قیمت های بالاتر برسد و تا قیمت 4.90 دلار کاهش یافت. در حال حاضر خریداران قصد برگرداندن قیمت به سمت 6 دلار را دارند اگر بتواند از حداکثر قیمت قبلی 5.83 دلار عبور کند هدف قیمت بعدی 6.82 دلار است. با توجه به محدوده خرید بودن RSI می توان گفت برتری همچنان با خریداران است.

EOS/USD

در پایین سطح بعدی قیمت 4.49 دلار است که ما احتمال میدهیم چند روزی قیمت بین 4.49 و 6.82 دلار نوسان کند. اما اگر قیمت نتواند موقعیت خود را بالای 4.90 دلار حفظ کند، صعودی بودن خود را از دست می دهد و خریداران بهتر است از معاملات خود در 4.8 دلار خارج شوند.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *