تحلیلگر بلومبرگ می‌گوید انتقال بیت‌کوین به دارایی بدون ریسک، آن را به ۱۰۰ هزار دلار در سال ۲۰۲۲ می‌رساند.

مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالا در بلومبرگ، متقاعد شده است که گذار بیت کوین به طلای دیجیتال، آن را به بالاترین حد خود در سال 2022 سوق خواهد داد. 

مایک مک گلون، تحلیلگر بلومبرگ، متقاعد شده است که بیت کوین در مسیر رسیدن به 100 هزار دلار در سال 2022 است، زیرا گذار خود را از دارایی ریسک پذیر به دارایی بدون ریسک کامل می کند. 

در حالی که فدرال رزرو در حال برنامه ریزی برای افزایش نرخ بهره برای مبارزه با تورم است، دارایی های ریسک پذیر مانند رمزارز ممکن است آسیب ببینند، زیرا مردم احتمالا ترجیح می دهند در دارایی های با درآمد ثابت مانند اوراق قرضه سرمایه گذاری کنند. 

در حالی که این روند ممکن است نشان دهنده یک مانع کوتاه مدت باشد، مک گلون گفت که مطمئن است که بیت کوین همچنان در سال 2022 به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت: 

فکر می‌کنم بیت کوین در مرحله‌ای منحصربه‌فرد از انتقال از یک ذخیره‌سازی دیجیتالی با ریسک به ارزش، جایگزینی طلا و تبدیل شدن به وثیقه جهانی است. بنابراین فکر می‌کنم امسال این اتفاق می‌افتد.» 

او گفت که احساس نزولی فعلی را نشانه مثبتی می‌داند که نشان‌دهنده تجمیع بازار است. 

این تحلیلگر همچنین با توجه به نقش کلیدی اتریوم در ارائه زیرساخت اصلی برای تامین مالی غیرمتمرکز و توکن های غیرقابل تعویض (NFT) نسبت به اتریوم خوش بین است. او همچنین متقاعد شده است که سکه های پایدار با پشتوانه USD در سال 2022 تکثیر خواهند شد. 

چشم انداز مک گلون برای بازار گسترده رمزارزها چندان خوش بینانه نیست، با توجه به تعداد زیادی از شرط بندی های سوداگرانه در بین آلت کوین ها. 

«قوانین ساده اقتصاد به نفع قیمت بازاری نیست که عرضه نامحدود و سهولت ورود وجود دارد. این بازار رمزارز است. 


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *