سومین نهنگ بزرگ تولد بیت کوین را با خرید 456 بیت کوین جشن می گیرد.

پس از افزودن 456 بیت کوین، سومین نهنگ بزرگ اکنون دارای 120845.57 بیت کوین با ارزش بیش از 5.6 میلیارد دلار است.

اکنون 13 سال از ایجاد بلوک پیدایش بلاک چین بیت کوین می گذرد. برای بزرگداشت این مناسبت، به نظر می رسد که سومین نهنگ بزرگ بیت کوین (BTC) پس از تعطیلات سال جدید بازگشته است و آنها به تازگی اولین خرید قابل توجه سال 2022 را تکمیل کرده اند.

بر اساس داده های BitInfoCharts، سومین آدرس بزرگ بیت کوین، روز سه شنبه، 456 بیت کوین با قیمت متوسط 46363 دلار، معادل حدود 21 میلیون دلار، اضافه کرد.

در زمان نوشتن این نهنگ، 120845.57 بیت کوین به ارزش بیش از 5.6 میلیارد دلار در این نهنگ وجود دارد. هویت دارنده همچنان یک راز باقی مانده است، اما به نظر می رسد که واحد تجاری از نوسانات قیمت فعلی استفاده کامل می کند. بیت کوین در 24 ساعت گذشته 1.7 درصد و در هفته گذشته 8.9 درصد کاهش یافته است و در حال حاضر حدود 46603 دلار معامله می شود.

در همین حال، پس از اینکه قیمت بیت کوین در روز شنبه به زیر 47000 دلار رسید، در حالی که همچنان در نمودارهای بازه زمانی کوتاه‌تر با باد مخالف شدید مواجه شد، عوامل نزولی که بر بازار رمزارزها در پایان سال 2021 تأثیر گذاشت، در طول هفته اول سال 2022 ادامه یافت.

با وجود مشکلات کوتاه مدت بیت کوین، بسیاری از سرمایه گذاران مشتاق هستند. تحلیلگر و کاربر با نام مستعار توییتر GalaxyBTC اخیراً این نمودار را به اشتراک گذاشته است که نشان دهنده وقوع احتمالی شکست در سه ماهه اول سال 2022 است.

نمودار قیمت 14 ماهه BTC/USDT. منبع: توییتر


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *