تحلیلگر بلومبرگ : قیمت بیت کوین و اتر در سال 2022، 100 هزار دلار و 5 هزار دلار

به گفته مایک مک گلون، تحلیلگر بلومبرگ اینتلیجنس، احتمالاً بیت کوین امسال نسبت به سهام «دست بالا» پیدا خواهد کرد.

به گفته یک تحلیلگر بلومبرگ، علیرغم اینکه بازارهای رمزارزها به پایین‌ترین حد خود در چند ماه گذشته رسیده‌اند، رمزارزها اصلی مانند بیت‌کوین (BTC) و اتر (ETH) احتمالاً در سال 2022 به بالاترین حد خود خواهند رسید.

بر اساس پیش‌بینی مایک مک‌گلون، تحلیلگر بلومبرگ که در آخرین تحلیل بازار خود در روز پنجشنبه منتشر شد، بیت‌کوین و اتریوم امسال به ترتیب به سمت ۱۰۰ هزار دلار و ۵ هزار دلار خواهند رفت.

مک گلون خاطرنشان کرد: «یک مسئله کلیدی که ما می بینیم، فدرال رزرو است، زیرا با بیشترین تورم در چهار دهه اخیر مواجه است و در صورت ادامه افزایش دارایی های ریسک، تمایل بیشتری به افزایش نرخ بهره دارد.»

مک گلون همچنین پیش‌بینی کرد که بیت کوین، اتر و استیبل کوین‌های متصل به ایالات متحده در سال 2022 تسلط خود را حفظ خواهند کرد، در حالی که برخی از برندگان برتر سال 2021 مانند بایننس کوین (BNB) و سولانا (SOL) “ممکن است به الگوی بازدیدکنندگان موقت در بین پنج نفر برتر پایان دهند.”

به گفته این تحلیلگر، انتظارات برای فدرال رزرو. افزایش نرخ در سال 2022 می تواند از یک “سناریوی برد-برد” برای بیت کوین در مقابل بازار سهام حمایت کند، با این که BTC احتمالا در سال جاری “دست برتر” را در برابر سهام به دست خواهد آورد.

مک‌گلون نوشت: «دارایی‌های رمزارزها در میان دارایی‌های سوداگرانه و پرخطر هستند، اما اولین متولدین به سرعت در حال انتقال به سمت تبدیل شدن به دارایی ذخیره دیجیتالی جهان هستند.

آخرین تحلیل Bloomberg Intelligence از پیش‌بینی‌های قبلی McGlone پیروی می‌کند. در اوایل دسامبر 2021، این تحلیلگر پیش بینی کرد که سال 2022 هم برای بیت کوین و هم برای طلا خوب خواهد بود و پیش بینی کرد که به ترتیب به 100،000 و 2،000 دلار خواهند رسید. پیش از این، او با موفقیت تصویب اولین صندوق قابل معامله در مبادلات بیت کوین در ایالات متحده را در اکتبر 2021 پیش بینی کرده بود.

مک گلون تنها نیست که فکر می کند بیت کوین به طور بالقوه می تواند به 100،000 دلار برسد. در آخرین یادداشت به سرمایه گذاران، زک پاندل، رئیس مشترک استراتژی FX و EM جهانی گلدمن ساکس، پیشنهاد کرد که بیت کوین می تواند طی پنج سال آینده 50 درصد از سهم بازار ارزش ذخیره شده را پشت سر بگذارد با سرمایه گذاری بر سهم بازار طلا، قیمت بیت کوین به طور بالقوه به بیش از 100،000 افزایش می یابد.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *