بیشتر توکن‌های میم محبوب یک پلتفرم بازی برای کسب درآمد ایجاد می‌کنند.

سکه‌های میم شتاب بیشتری به دست آورده‌اند، و پروژه‌ای جدید با انتشار معوق بازی برای کسب درآمد، در نوآوری پیشرو است.

به نظر می رسد متاورس این روزها تخیل همه را درگیر کرده است. با راه‌اندازی توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و بازی‌های توکن‌سازی شده مبتنی بر بلاک‌چین که به‌منظور پاسخگویی به تقاضای فزاینده افزایش می‌یابد.

پس از انفجار اولیه دوج کوین(DOG)در ابتدای سال جاری، سکه‌های میم جدید در حال افزایش هستند. شیبا اینو در چند ماه گذشته با انفجار بیش از 1000٪ قیمت آن، مورد بحث شهر بوده است.

با در نظر گرفتن این همه محبوبیت، توسعه دهندگان ( SafeMoon Inu (SMI پس از کشف نکات مثبت و منفی هر دو سکه، یک افتتاحیه دیدند و به توسعه چیزی از بهترین های هر دو بدون تمام جنبه های منفی پرداختند و با Enjin Coin همکاری کردند. برای توسعه یک بازی بازی برای کسب درآمد با عنوان Moonshot Voyage.

اگرچه SafeMoon Inu ترکیبی از دو توکن محبوب به نظر می رسد که Shiba Inu و Safemoon هستند، اما چیزی بیش از یک میم سکه است. همچنین اخیراً در صرافی WhiteBIT فهرست شده است.

تیم SafeMoon Inu شامل پرسنل بسیار ماهر از رشته‌های مختلف از توسعه بازی، بازاریابی، امنیت سایبری و مدیریت پروژه است و در حال حاضر روی یک پلتفرم بازی با NFT‌های مجهز به Enjin به نام SMI PLAY کار می‌کند.

اولین بازی پرچم‌دار آن، Moonshot Voyage، یک تیرانداز از بالا به‌پایین رایگان درباره شکارچیان فضل حیوانات که در فضا برای یافتن یک سفینه فضایی افسانه‌ای سفر می‌کنند، در سه‌ماهه اول 2022 به صورت زنده منتشر می‌شود.

اولین تست آلفای بازی در تاریخ 6-7 نوامبر برگزار شد. در میان افرادی که در این تست شرکت کردند، 76.5٪ از بازیکنان تجربه خود را به عنوان نیروبخش ارزیابی کردند (با امتیاز 4.5)، در حالی که 85.2٪ از بازیکنان ادغام NFT توسط Enjin را ارزیابی کردند و امتیاز 4.5 دیگر را دادند.

تیم SafeMoon Inu قصد دارد بازی‌های بیشتری را برای پلتفرم SMI PLAY پس از Moonshot Voyage توسعه دهد، جایی که NFT‌های یک بازی می‌توانند در بازی‌های دیگر کار کنند.

نکات کلیدی پروژه

SafeMoon Inu، یک توکن هوشمند ERC-20، یک میم و توکن بازی مبتنی بر جامعه است. سیستم Anti-PaperHand 2% از هر تراکنش را بین دارندگان توزیع می کند. این به همه «هدلرها» انگیزه می‌دهد و به افرادی که در کشتی می‌مانند پاداش می‌دهد. پلتفرم بازی متاورس بازی برای کسب درآمد آینده SMI Play با NFT های درون بازی جوایز بیشتری را برای دارندگان توکن SMI ارائه می کند.

اطلاعات بیشتر در مورد SAFEMOON INU در اینجا

سازندگان SMI PLAY همچنین به خیریه ها کمک کرده اند تا جوایز کسب شده از موفقیت تا به امروز را با افراد نیازمند به اشتراک بگذارند. SafeMoon Inu اخیراً به حلقه خیریه MUNCH پیوست و بیش از 5 اتریوم را به امور خیریه اهدا کرد و با پروژه MUNCH شریک شد. علاوه بر این، Moonshot Voyage توسط SafeMoon Inu یک پروژه رسمی Enjin Adopter است.

به گفته این تیم، بزرگترین دستاوردهای آنها در دوازده ماه گذشته شامل مشارکت با Enjin، به دست آوردن بیش از 15،000 دارنده، رسیدن به ارزش بازار 120 میلیون دلاری، آزمایش موفقیت آمیز آلفای Moonshot Voyage و فهرست شدن در صرافی های رمزنگاری BKEX و WhiteBIT است.

«SafeMoon Inu یک توکن بازی مبتنی بر جامعه است که بازی برای کسب درآمد دارد. پلتفرم بازی آینده این پروژه، SMI Play، توسط Enjin پشتیبانی می‌شود. اولین ورودی SMI Play، Moonshot Voyage خواهد بود که Q1 2022 را منتشر می کند. از میم ها لذت ببرید، برای خنده بمانید و برای کاوش در کهکشان با هم کار کنید.» اعضای تیم به اشتراک می گذارند.

برنامه های آینده

برنامه ها برای SafeMoon Inu به دلیل سرعت بسیار زیاد توسعه رشد کرده اند.

SafeMoon Inu در حال حاضر در میانه پیش فروش NFT، آزمایش بازی، که در پایان ماه ارائه می شود، و همچنین ارتقاء وب سایت با داشبورد دارنده است.

برای سه ماهه اول 2022، این پروژه قصد دارد در صرافی‌های بیشتری از جمله WhiteBIT، BKEX فهرست شود، راه‌اندازی زودهنگام Moonshot Voyage 2022 را فراهم کند، به طور فعال Moonshot Voyage را توسعه دهد و توسعه بازی بعدی را همراه با تحقیق و توسعه در سایر زمینه‌های مورد علاقه منتشر کند. .


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *