کنفرانس دوج کوین به عنوان دارایی های Hodl تغییر نام می دهد و به NFT های مد تبدیل می شود.

جنی تا گفت که دارایی HODL تصمیم گرفت نام کنفرانس دوج کوین را به Cryptotainment به عنوان بخشی از اهداف شرکت برای تبدیل NFT به جریان اصلی تبدیل کند.

جنی تا، بنیانگذار CoinLinked و مدیر عامل توسعه دهنده پلتفرم توکن غیر قارچی دارایی NFT) Hodl) ، معتقد است که بازار NFT مبتنی بر مد در آینده میلیاردها دلار ارزش خواهد داشت.

تا یک میلیونر خودساخته است که در ماه مه 2020 بازار اجتماعی مبتنی بر رمزارز CoinLinked را تأسیس کرد. این شرکت قرار بود میزبان کنفرانس دوج کوین در لاس وگاس باشد، اما این رویداد پس از دارایی Hodl  به “کنفرانس Cryptotainment” تغییر نام داد.

تا به عنوان مدیر عامل جدید داراییHodl  به عنوان بخشی از این معامله انتخاب شد، و رویداد تغییر نام تجاری اکنون تمرکز خود را از دوج کوین (DOGE) به NFTs، مد و سرگرمی تغییر خواهد داد.

در مصاحبه ای اختصاصی با کوین تلگراف، تاجر کهنه کار وال استریت که طرفدار کریپتو شد، در مورد کنفرانس آتی صحبت کرد و همچنین به او پیشنهاد کرد که برخورد بین دنیای مد و NFTها را داشته باشد.

کنفرانس دو روزه سرگرمی رمزنگاری دارایی Hodl  برای تابستان 2022 در لاس وگاس برنامه ریزی شده است و این شرکت در تلاش است تا دنیای رمزارزها را با مد و سرگرمی ترکیب کند.

تا اظهار داشت که این رویداد از دوج کوین به NFTs به عنوان بخشی از چشم انداز دارایی Hodl  برای ایجاد جرقه پذیرش گسترده NFT ها تغییر کرد. او گفت که تیم احساس می‌کند که مد و NFT‌ها به دلیل ترکیب پتانسیل دو بخش، «معنی‌ترین» را از همه گزینه‌های دیگر دارند.

تا گفت که از چهره‌های برتر در فضای کریپتو دعوت می‌کند تا درباره NFT صحبت کنند و روز اول بر آموزش NFT، موسیقی زنده و سرگرمی متمرکز باشد.

روز دوم بر روی مد متمرکز خواهد بود، و ویژگی اصلی آن رویداد جشن جهانی Couture است که توسط طراح مشهور و مدل سابق لیندا گری میزبانی می شود. این شرکت از این رویداد به عنوان فرصتی برای روشن کردن “امکانات متعدد NFT” در دنیای مد تبلیغ می کند.

«جمع کردن بهترین‌های دنیا یک چشم‌انداز قدرتمند است. ایجاد درک فرهنگی بسیار شبیه به هم آوردن قلمروهای تاریخی مجزای مالی، سرگرمی و مد برای خلق چیزی شگفت انگیز است.

درواقع با راه اندازی مجموعه های NFT توسط برندهای مد لوکس، فرهنگ با بلاک چین همگرا می شود

در حالی که برخی حرکات در دنیای مد برای پذیرش NFT ها وجود داشته است، تا استدلال می کند که زمانی که دو بخش به طور کامل «تقابل کنند»، بازار به ارزش «چند میلیارد» فروش خواهد داشت.

تا به مثالی از گالاهای مد اشاره کرد که در آن تقریباً هر جنبه ای از رویدادها – از مدل ها گرفته تا قطعات نمایش داده شده – را می توان توکنیزه کرد و در یک بلاک چین فروخت:

لباس‌های مجلسی، کت‌های پاشنه‌دار، جواهرات، تاج‌هایی که این زنان زیبا هنگام خروج از نمایشگاه مد بر سر می‌گذارند […] همه این‌ها می‌توانند یک NFT باشند.»

“و اگر پیشنهاد درست باشد، خریدار NFTها همچنین می تواند محصول واقعی را که در گالا نشان داده می شود دریافت کند. منظورم این است که این شگفت انگیز است.

مدیر اجرایی شرکت دارایی Hodl  همچنین اظهار داشت که هیاهو در مورد بخش رو به رشد NFT این قدرت را دارد که هر رویداد عادی را به چیزی که به طور گسترده ای فریبنده است تبدیل کند.

او گفت: «فقط به این دلیل که اصطلاح توکن غیرقابل تعویض به آن ضمیمه شده است، اکنون همه می‌خواهند بخشی از آن باشند.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *