شیبا اینو اکنون به عنوان پرداخت در یک رستوران فرانسوی در پاریس پذیرفته شده است.

این رستوران پس از افزودن SHIB به عنوان روش پرداخت، افزایش ناگهانی ترافیک را گزارش کرده است.
رستورانی در پاریس Le Bistrot d’Eleonore et Maxence، فرانسه، به فهرست رو به رشد کسب و کارهای رایج پیوست تا شیبا اینو را به عنوان روش پرداخت اضافه کند.
این اطلاعات از ویدئویی به اشتراک گذاشته شده توسط یک ساکن محلی و سرمایه گذار رمزارزها، نشان می دهد که ورودی اصلی رستوران دو برچسب جدید “Shiba Inu Accepted Here” درست بالای سایر گزینه های پرداخت سنتی دارد.
شیبا در رستورانی در پاریس پذیرفته شد
دیوی در صحبت با کوین تلگراف گفت که قبل از گرفتن ویدیو به یکی از کارکنان رستوران مراجعه کرد تا اضافه شدن SHIB را به عنوان روش پرداخت تأیید کند:
دقیقاً در آن لحظه، یک گروه چهار نفره با استفاده از شیبا اینو صورتحساب ناهار خود را پرداخت کردند. شگفت انگیز بود!»
دیوی بعداً با دوستانش دوباره از رستوران بازدید کرد و برای یک بوفه 250 یورویی (تقریباً 290 دلار) با SHIB هزینه کرد. همانطور که این ویدئو در شبکه های اجتماعی منتشر شد، رستوران افزایش ناگهانی ترافیک را تایید کرد و “از من برای کارم تشکر کرد.”
“این رستوران اکنون به بهترین در منطقه تبدیل شده است. مردم محلی انتظار دارند موجی از رستوران ها شروع به پذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان روش پرداخت کنند.
به عنوان یک سرمایه گذار باتجربه، دیوی فاش کرد که شیبا اینو بهترین سرمایه گذاری او در طول حرفه اش بوده است. من عاشق رمزارزها، به خصوص SHIB هستم. کریپتو این قدرت را دارد که همه چیز را تغییر دهد.”
پذیرش جریان اصلی شیبا اینو نتیجه مستقیم یک روند صعودی مداوم است که همچنان به جلب حمایت سرمایه گذاران جدید ادامه می دهد. در زمان نگارش مقاله، SHIB از DOGE پیشی گرفت و به نهمین توکن بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل شد.
فردی در آگوست گذشته SHIB به ارزش 3400 دلار خرید. اکنون 1.55 میلیارد دلار ارزش دارد
یک سرمایه‌گذار پاره‌وقت کریپتو از یک سرمایه‌گذاری 3400 دلاری در شیبا اینو، 94,278,239.8 درصد سود دریافت کرد.
همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، یک فرد ناشناس از آگوست 2020، 44 بار SHIB را خرید و 70,200,003,107,594 SHIB در این فرآیند جمع آوری کرد که اکنون 5.63 میلیارد دلار ارزش دارد.
در عین حال، روند صعودی شیبا تأثیر منفی بر قیمت دوج کوین داشته است.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *