کمیسیون اصول اخلاقی تگزاس به دنبال قانون طرفدار رمزارز برای مشارکت های سیاسی است.

کمیسیون اخلاق تگزاس به دنبال قانون طرفدار رمزارز برای مشارکت های سیاسی است.

در صورت تایید، مشارکتها و کمک‌های رمزارزها باید به‌عنوان مشارکت های نقدی یا سرمایه‌گذاری گزارش شوند، نه ارز.

کمیسیون اخلاق تگزاس قانون جدیدی را پیشنهاد کرد که به مقامات دولتی و سیاستمداران اجازه می دهد تا بیت کوین (BTC) و مشارکت رمزارزها را بپذیرند.

این پیشنهاد به وزیر امور خارجه تگزاس ارسال شد، که به دنبال رسیدگی و توضیح الزامات گزارش مشارکت های سیاسی انجام شده با رمزارزها بود. با توجه به تشکیل پرونده:

قانون جدید به نامزدها، صاحبان دفتر و کمیته های سیاسی اجازه می دهد تا رمزارزها را بپذیرند. این ارز هیچ تفاوتی بین انواع رمزارزها مانند بیت کوین قائل نمی شود. “

در صورت تأیید، کمک ها و کمک های رمزارزها باید به عنوان کمک های غیر نقدی یا به عنوان سرمایه گذاری گزارش شوند، نه ارز. به گفته کمیسیون، این حرکت “رفتار کمیسیون انتخابات فدرال (FEC)، خدمات درآمد داخلی (IRS) و کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) را با مشارکت رمزارزها منعکس می کند.”

این پیشنهاد تصریح می کند که کمپین های سیاسی و دولتی نمی توانند به طور مستقیم رمزارزها را خرج کنند و قبل از هزینه کردن عواید، باید رمزارزهای پایه را منحل کنند. با این حال، کمیسیون اشاره کرد:

این قانون مستلزم آن نیست که پرونده سازان دارایی های رمزارزهای خود را در هر بازه زمانی خاص تسویه کنند. “

علاوه بر این، این طرح قصد دارد با نوسانات زیاد رمزارزها از طریق هدایت پرونده سازان به منظور گزارش ارزش هر رمزارز پذیرفته شده به عنوان ارزش بازار منصفانه در زمان دریافت، مقابله کند.

لازم به ذکر است که: رمزارزها اکنون تحت قوانین تجاری در تگزاس به رسمیت شناخته شده اند.

ایالت تگزاس اخیراً دو لایحه خانگی را تصویب کرده است که پذیرش بلاک چین رمزارزهای پایه را ترویج می کند.

بر اساس گزارش کوینتلگراف، لوایح خانه تگزاس 1576 و 4474 توسط فرماندار گرگ ابوت به امضا رسید که اجازه می دهد تا یک گروه کاری بلاک چین ایجاد شود و قانون تجارت یکپارچه ایالت را اصلاح کند تا رمزارزهای تحت قوانین تجاری به رسمیت شناخته شوند.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *