شیبا اینو طی دو روز، بیش از 45 درصد افزایش یافته و به بالاترین حد خود رسیده است.

آخرین جهش قیمت توکن SHIB به یک روند صعودی ادامه دار از 15 اکتبر نسبت داده می شود که با حمایت یک هفته ای در حدود 0.00002796 دلار همراه شد.

(Shiba Inu (SHIB، یک توکن اسپین آف (Dogecoin (DOGE، پس از افزایش بیش از 46 درصدی قیمت تنها در دو روز، به بالاترین حد خود رسید. جفت معاملاتی SHIB/USD در زمان انتشار به بالاترین قیمت 0.00003941 دلار رسید.

آخرین جهش قیمت توکن SHIB به روند صعودی مداوم از 15 اکتبر نسبت داده می شود که به افزایش بیش از 26 درصدی ارزش این رمزارز کمک کرد. از 17 اکتبر، SHIB پشتوانه یک هفته ای خود را در حدود 0.00002796 دلار حفظ کرد تا دوباره به صعود خود در بالاترین سطح خود رسید.

در هفت روز گذشته، ارزش بازار شیبا اینو بیش از 50 درصد افزایش یافت و در حال حاضر به عنوان سیزدهمین  رمزارز از نظر سرمایه بازار، تنها سه موقعیت با دوج کوین فاصله دارد.

در حال حاضر، Shiba Inu دارای بزرگترین عرضه در گردش با حدود 395 تریلیون است. در ماه سپتامبر، پس از اینکه ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، درباره ورود یک توله سگ جدید شیبا اینو به نام فلوکی، توییت کرد، توکن الهام گرفته از دوج کوین 40 درصد افزایش یافت.

تجزیه و تحلیل کوین تلگراف از 18 اکتبر پیش بینی می کند که توکن SHIB با هدف رسیدن به 0.00005200 دلار تعیین می شود، که توسط یک بازگشت مجدد پس از فصل فروش تعیین می شود.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا می گوید: نابود کردن رمزارز غیرممکن است

رشد Dogecoin و Shiba Inu در درجه اول به حمایت ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا نسبت داده می شود. ماسک در کنفرانسی که اخیراً در کالیفرنیا برگزار شد، گفت:

“من فکر می کنم نمی توان رمزارز را از بین برد، اما ممکن است دولتها پیشرفت آن را کند کنند.”

علاوه بر این، این کارآفرین معتقد است که دولت ایالات متحده نباید هیچ کاری برای تنظیم رمزارزها انجام دهد.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *