شیبا 20 درصد سقوط می کند زیرا ایلان ماسک فاش می کند که هیچکدام را ندارد.

شیبا به سرعت 20% سقوط کرد زیرا ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا و تبلیغ کننده نماد سگ اعلام کرد که صاحب هیچ یک از سکه های با مضمون سگ نیست.

شیبا اینو Shiba Inu (SHIB)، که اخیراً از دوج کوین 20-ERC الهام گرفته شده است، در عرض دو ساعت با 20 درصد اصلاح مواجه شد زیرا ایلان ماسک، بنیانگذار تسلا و مدیر عامل فرضی Doge در توییتر اعلام کرد که هیچ توکن Shiba Inu را در اختیار ندارد.

اصلاحی پس از آن صورت گرفت که SHIB از بالاترین رکورد قبلی خود گذشت و در 24 اکتبر پس از افزایش بیش از 500 درصدی از ابتدای اکتبر، به بالای 0.000044 دلار رسید.

در بحبوحه افزایش قیمت توکن، کاربر توییتر “ShibaInuHodler” از ماسک پرسید چقدر شیب در دست دارد ، که ماسک پاسخ داد: “هیچ”.

در حالی که فروشندگان SHIB پیش از این وارد عمل شده بودند تا سود خود را در بالاترین سطح تاریخ توکن به دست آورند، SHIB به سرعت 10 درصد دیگر را از دست داد و در عرض نیم ساعت پس از پاسخ ماسک به قیمت 0.000035 دلار معامله کرد. SHIB از آن زمان بین 0.000035 دلار و 0.00004 دلار در نوسان بوده است.

واکنش‌ها به اظهارات ماسک از سوی سرمایه‌گذاران SHIB متفاوت بوده است و ShibaInuHodler پیشنهاد می‌کند که ماسک باید در برخی از توکن‌های Shiba Inu سرمایه‌گذاری کند.

برخی دیگر از ShibaInuHodler به خاطر تعامل با ماسک انتقاد کردند و “شیبالاسکان” از آنها درخواست کرد که “لطفاً وقتی جامعه بدون این نوع حماقت خوب کار می کند، از اذیت کردن افراد مشهور دست بردارند.”

درام توکن سگ زمانی رخ می دهد که ماسک به توییتر بازگشته است تا از فضایل دوج کوین حمایت کند.

در 24 اکتبر، بنیانگذار اسپیس ایکس در توییتی نوشت: «با افراد زیادی در خطوط تولید تسلا یا ساخت موشک در شرکت اسپیس ایکس Doge صحبت کردم. آنها کارشناسان مالی یا فناوران سیلیکون ولی نیستند. به همین دلیل است که تصمیم گرفتم از Doge حمایت کنم – احساس می کردم رمزارز مردم است.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *