تحلیلگر بانک دویچه: بیت کوین بسیار پر نوسان خواهد بود، اما اینجاست که باقی می ماند.

تحلیلگر غول بانکی جهانی دویچه پیش بینی می کند که بیت کوین در آینده از “مزیت اول حرکت” نسبت به سایر رمزارزها برخوردار خواهد شد.

ماریون لابور، تحلیلگر بخش تحقیقاتی بانک دویچه، گفت که می تواند تصور کند بیت کوین در آینده نقش طلا دیجیتال را ایفا می کند: قرن ها دوام می آورد و عمدتا توسط دولت کنترل نمی شود.

لابور در به روزرسانی وب سایت بانک دویچه با عنوان “بعدی برای بزرگترین موسسه بانکی در آلمان”، گفت که “به طور بالقوه می تواند بیت کوین را به طلای دیجیتالی قرن 21 تبدیل کند”، اما به سرمایه گذاران در مورد بی ثباتی دارایی های رمزارزها هشدار داد. به گفته این تحلیلگر، بیشتر خریدهای بیت کوین (BTC) برای سرمایه گذاری و سفته بازی انجام می شود تا این که سکه ها را برای یک وسیله مبادله نگه دارد.

لابور می گوید: “فقط چند خرید بزرگ دیگر یا خروج از بازار می تواند به طور قابل توجهی بر تعادل عرضه و تقاضا تأثیر بگذارد.” “[بیت کوین] بسیار ناپایدار است تا امروزه ذخیره ارزشی قابل اعتماد باشد. و من انتظار دارم که در آینده قابل پیش بینی فوق فرار باقی بماند. “

اگرچه تحلیلگر بانک دویچه در مورد عدم وضع مقررات بر رمزارزها و همچنین تأثیر احتمالی آنها بر محیط زیست ابراز نگرانی کرد، اما او اشاره کرد که بیت کوین به احتمال زیاد دارایی دیجیتالی غالب در فضای رمزارزها باقی خواهد ماند. اتریوم ممکن است موارد بیشتری در امور مالی غیر متمرکز و با افزایش توکن های غیر قابل تعویض داشته باشد، اما بیت کوین همچنان از “مزیت اولین حرکت خود” برخوردار است.

اگر گاهی بیت کوین را «طلای دیجیتال» می نامند، اتریوم آن را «نقره دیجیتال» می نامند. »

تحلیلگران بانک دویچه پیش از این بیت کوین را به عنوان یک رمزارز توصیف کرده بودند “بسیار مهم است که نادیده گرفته شود، و پیشنهاد می کنند که قیمت دارایی رمز ارزها با ورود مدیران دارایی و شرکت های دیگر به بازار احتمالاً افزایش می یابد. در سال 2019، این موسسه مالی پیش بینی کرد که رمزارزها تا سال 2030 جایگزین فیات خواهند شد.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *