اندیشکده سوئیسی رای گیری برای افزودن بیت کوین به قانون اساسی فدرال آغاز کرد.

با موفقیت یا عدم موفقیت، رای گیری برای افرادی که هنوز اهل بیت کوین نیستند، آموزش رمزارزها را به ارمغان می آورد.

2B4CH ، یک اندیشکده غیرانتفاعی سوئیسی که در کشف ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین (BTC) و فناوری بلاک چین به دولت کمک می کند ، ابتکاری را آغاز می کند تا بیت کوین را به یکی از دارایی های ذخیره کشور تبدیل کند.

در 8 اکتبر، انجمن اعلام کرد که قصد دارد ابتکار عمومی فدرال را با هدف جمع آوری 100000 امضا برای معرفی بیت کوین به بند 3 ماده 99 قانون اساسی فدرال سوئیس آغاز کند.

این ابتکار به طور خاص پیشنهاد می کند که بیت کوین را به فهرست دارایی های بانک مرکزی سوئیس اضافه کند، که در بند قانون اساسی موارد زیر آمده است: “بانک ملی سوئیس باید از درآمدهای خود ذخیره ارزی کافی ایجاد کند. بخشی از این ذخایر باید در طلا و بیت کوین نگهداری شود. “

ایو بنایم، بنیانگذار و رئیس 2B4CH ، ایو بنایم، به کوینتلگراف گفت که آیا رای گیری موفقیت آمیز است یا خیر، واقعاً مهم نیست، زیرا ابتکار بر جمع آوری امضا متمرکز است تا این پیشنهاد به شهروندان سوئیسی ارائه شود تا رای دهند.

بنایم گفت: “اگر امضاءها با موفقیت جمع آوری شوند، رای گیری باید به طور قانونی انجام شود، و همچنین گفتگوها و مناظرات، در نهایت به همه افراد در سوئیس، و امیدوارم در سراسر جهان، به عنوان مثال ما، اطلاع رسانی و آموزش بهتری بدهد.” وی خاطرنشان کرد: ما امیدواریم رای گیری با موفقیت انجام شود، اما حتی اگر اینطور نباشد، اگر این موضوع به بحث عمومی گذاشته شود، قبلاً موفقیت آمیز خواهد بود.

در صورت موفقیت آمیز بودن رأی، بانک ملی سوئیس یا SNB باید بیاموزد که چگونه بیت کوین را به ذخایر خود اضافه کند و آن را “بهترین و مطمئن ترین راه” نگه دارد، که این امر باعث می شود سوئیس به یکی از کشورهای پیشرو در صنعت و صنعت تبدیل شود. بنایم اظهار داشت: در بسیاری از سطوح به نفع اقتصاد آن است.

چنین الحاقی به قانون اساسی بر مردم سوئیس تأثیر می گذارد، همانطور که دره سیلیکون و بورس لندن به نفع مردم کشورهای مربوطه بوده است. “

به گفته Bennaim ، 2B4CH هنوز در مرحله اولیه پروژه است، در حال حاضر علاقه بالقوه به ابتکار را آزمایش می کند. مراحل بعدی شامل ارائه پروژه به کنفدراسیون و جمع آوری امضا به صورت رسمی است. بنایم گفت: “هنگامی که این مرحله با موفقیت به پایان رسید، ماه ها یا حتی سال ها طول می کشد تا رای گیری واقعاً انجام شود.”

خالق کاردانو می گوید: کشورهای بیشتری از حرکت بیت کوین السالوادور پیروی می کنند

2B4CH  یک انجمن غیر انتفاعی مستقل است که در سال 2017 در ژنو تاسیس شد و تغییرات اجتماعی و مالی ناشی از بیت کوین و فناوری بلاک چین و همچنین تأثیر رمزارزها غیر متمرکز را مطالعه می کند. این اندیشکده تاکنون کمتر از 20 عضو دارد و برای حمایت از استقلال و حفظ حریم خصوصی اعضا، کمک های مالی نمی پذیرد.

سوئیس به عنوان یکی از دوستدارترین کشورهای رمزارزها در سراسر جهان ظاهر شده است، زیرا کانتون Zug در سال 2016 پرداخت بیت کوین را برای خدمات عمومی هدایت می کرد. ماه گذشته، اداره نظارت بر بازارهای مالی سوئیس پس از تأیید مجوز SIX، اولین صندوق رمزارز کشور را تأیید کرد. صرافی سوئیس بازار دارایی های رمزارز خود را راه اندازی می کند.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *