شبکه آمبرلا روی اتریوم با پل زنجیره ای متصل به بی اس سی راه اندازی می شود.

قراردادهای هوشمند، به ویژه برای DeFi، در حال تبدیل شدن به یک صنعت پر داده هستند. خدمات اوراکل به رفع شکاف کمک می کند.

سرویس غیرمتمرکز اوراکل Umbrella Network روز جمعه به طور رسمی در اتریوم راه اندازی شد و زمینه را برای معاملات متقابل زنجیره ای بین پلتفرم غالب قرارداد هوشمند و Binance Smart Chain یا BSC فراهم کرد.

پل متقابل زنجیره ای که اتریوم و BSC را به هم متصل می کند در شبکه Umbrella Network توسعه داده شد و بر نیاز به انتقال توکن ها و سایر دارایی های رمزارزها بین دو شبکه تاکید کرد. پل متقابل زنجیره ای همچنین به کاربران این امکان را می دهد که در هر دو بلاک چین توکن های رمزارزها را ذخیره کرده و در مزرعه قرار دهند. آمبرلا گفت که در حال برنامه ریزی برای ادغام متقابل زنجیره ای در آینده با Polygon ، Solana ، Cardano و Avalanche است، هرچند برنامه زمانی مشخصی داده نشده است.

اگرچه صنعت بلاک چین چندین سرویس اوراکل را به وجود آورده است ، Umbrella ادعا می کند که پروتکل آن در مقایسه با رقبای برجسته، قیمت سریع و مقرون به صرفه را ارائه می دهد. در ابتدا ، این پروتکل دارای بیش از 1200 جفت داده روی اتریوم است ، که به کاربران امکان می دهد داده های ارز رمزنگاری شده ، مشتقات رمزنگاری شده و بازارهای مالی سنتی را ادغام کنند.

بورس اوراق بهادار برزیل می خواهد معجزه های واقعی دیجیتال را ارائه دهد

اوراکل ها جزء ضروری قراردادهای هوشمند در نظر گرفته می شوند، زیرا داده های قابل اعتماد را از منابع خارجی ارائه می دهند و در نتیجه دامنه عملیات آنها را گسترش می دهند. به نظر می رسد نیاز به داده های قابل اطمینان داده ها در حال افزایش است زیرا فناوری قرارداد هوشمند بیشتر به جریان اصلی تبدیل شده است. مثال: بورس اصلی برزیل در حال بررسی راه هایی برای ارائه ورودی داده ها برای پروژه ارز دیجیتال بانک مرکزی این کشور است.

پروتکل های مرتبط با امور مالی غیر متمرکز یا DeFi، مشتاق ادغام اوراکل های داده هستند. Chainlink، ارائه دهنده غالب اوراکل، به ویژه از زمان استقرار موفق آن بر روی محلول مقیاس بندی لایه دو اتریوم Arbitrum در ماه آگوست، حضور قدرتمندی در این زمینه ایجاد کرده است.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *