کاردانو پس از موفقیت در هارد فورک قراردادهای هوشمند راه اندازی می کند.

کاردانو هارد فورک Alonzo خود را برای معرفی اسکریپت های قرارداد هوشمند مجهز به پلوتوس تکمیل کرده است.

در 12 آگوست، کاردانو توییت کرد که ارتقاء در دوران 290 با موفقیت انجام شده است و ایجاد و اجرای قراردادهای هوشمند برای اولین بار در بلاک چین عمومی را تسهیل می کند.

با وجود جشن گرفتن این نقطه عطف، کاردانو خاطرنشان می کند که هنوز “روزهای اولیه این پروژه” است و ادعا می کند که در آن زمان “مأموریت واقعاً آغاز می شود” در یک پست وبلاگی که در همان روز منتشر شد:

کاردانو از اتمام هارد فورک آلونزو خود خبر داد و به این ترتیب عملکرد قراردادی هوشمند مورد انتظار خود را نشان داد.

“اینجاست که ماموریت واقعاً آغاز می شود، زیرا ما – کل جامعه – شروع به ارائه چشم اندازی می کنیم که همه ما مدتهاست در جهت آن تلاش کرده ایم. ایجاد یک سیستم غیر متمرکز که هویت اقتصادی و فرصت را برای همه و در همه جا گسترش دهد. “

چنگال Alonzo این امکان را می دهد تا قراردادهای هوشمند برای کاردانو با استفاده از اسکریپت های پلوتوس نوشته شود، که تیم آنها را “یک زبان توسعه قرارداد توسعه یافته و پلتفرم اجرای برنامه با استفاده از زبان برنامه نویسی کاربردی Haskell” توصیف می کند.

با این حال، تیم جامعه خود را تشویق کرده است تا انتظارات معقولی را برای آلونزو حفظ کند، و اظهار داشت:

انتظارات زیادی در مورد این ارتقا وجود دارد. برخی بی دلیل اینطور است. ناظران کاردانوممکن است منتظر یک اکوسیستم پیچیده از DApp های آماده مصرف کننده باشند که بلافاصله پس از ارتقاء در دسترس قرار می گیرد. انتظارات در اینجا باید مدیریت شود. “

کاردانو یک بلاک چین عمومی است که توسط چارلز هوسکینسون، بنیانگذار اتریوم تاسیس شده و توسط شرکت تحقیقاتی او IOHK توسعه یافته است.

در حالی که کاردانو متعهد شده بود با تسلط اتریوم در میزبانی برنامه های مالی غیرمتمرکز (DeFi) و Web3 رقابت کند، این پروژه به دلیل عدم ارائه عملکرد قرارداد هوشمند تا به حال با وجود راه اندازی در سپتامبر 2017، انتقاداتی را برانگیخته است.

دومینیک ویلیامز، بنیانگذار پلتفرم رقیب اینترنت رایانه، کاردانو را برای مدت زمان لازم برای راه اندازی پروتکل برای قراردادهای هوشمند مورد انتقاد قرار داد و اظهار داشت: “من را شگفت زده می کند که این زنجیره به مدت 2 سال در بازار وجود داشت و فقط به پشتیبانی اضافه می کند. برای قراردادهای هوشمند ، و مردم از این پیشرفت خوشحال هستند. “

کاردانو همچنین در اوایل سپتامبر پس از اولین DApp که در شبکه آزمایشی خود راه اندازی شد، با مشکلاتی در ارتباط با عدم موفقیت پردازش معاملات مواجه شد.

کاردانو از آن پس به دنبال پاسخگویی به انتقادات است و اظهار داشت که DApp های ساخته شده بر روی پروتکل “محدود به یک تراکنش در هر بلوک” نیستند.

علیرغم مخالفانش، هیاهو برای ارتقاء کاردانو اخیراً نشان ADA بومی خود را به بالاترین حد خود رساند، با توجه به اینکه ADA 192 درصد از پایین ترین قیمت محلی 1.06 دلار در اواخر ژوئیه به 3.10 دلار در 3 سپتامبر رسید. ADA همچنین از ابتدای سال 2021 بیش از 1600 درصد افزایش یافته است.

با این حال، ADA از آن زمان تا کنون کاهش یافته و هفته گذشته را بین 2.30 تا 2.80 دلار در نوسان گذرانده است، که نشان می دهد بسیاری از دلالان ممکن است این شایعه را خریداری کرده و خبر را بفروشند.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *