سرمایه گذاران نهادی دارایی های رمزارزهای خود را برای پنجمین هفته متوالی افزایش می دهند.

سرمایه گذاران نهادی دارایی های رمزارزهای خود را برای پنجمین هفته متوالی افزایش می دهند.

با وجود فروش اخیر در بازارهای رمزارز، مدیران نهادی در یک ماه گذشته بی سر و صدا در حال افزایش بوده اند.

دارایی های رمزارزها توسط مدیران نهادی برای پنجمین هفته متوالی افزایش یافت، این نشان می دهد که فعالان بازار بار دیگر صعودی بر بیت کوین (BTC) و آلت کوین های پیشرو کرده اند.

به گفته مدیر دارایی های دیجیتالی CoinShares، سرمایه گذاری در محصولات رمزارزها در هفته منتهی به 19 سپتامبر بالغ بر 42 میلیون دلار بوده است و سرمایه های بیت کوین نیز 15 میلیون دلار وارد شده است. این تنها سومین بار در 16 هفته است که محصولات سرمایه گذاری بیت کوین (BTC) شاهد جریان مثبت هستند.

همه دارایی های اصلی افزایش هفتگی داشتند، سرمایه گذاران 6.6 میلیون دلار محصولات اتریوم (ETH) و 3.7 میلیون دلار وجوه چند دارایی خریداری کردند. همچنین سرمایه گذاران 4.8 میلیون دلار به (Solana (SOL اختصاص دادند، بدون توجه به اختلال در انکار خدمات در اوایل این هفته در نتیجه ازدحام شبکه.

از نظر محصولات واقعی، 21Shares بیشترین ورودی هفتگی را با 28 میلیون دلار ثبت کرد. در حال حاضر ارائه دهنده محصول مورد معامله ارزهای دیجیتال رمزپایه ، 1.87 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت دارد. Grayscale با 43.177 میلیارد دلار کل دارایی ، بزرگترین مدیر دارایی رمزنگاری باقی می ماند.

مدیران صندوق با بهبود گسترده بازار که از اواخر ماه ژوئیه آغاز شد، در حال خرید رمز ارز هستند. بازارهای رمزارز هفته گذشته پس از سقوط به نصف این مقدار در اواسط ماه ژوئیه به بالای 2.2 تریلیون دلار رسیدند. با این حال، تا روز دوشنبه، همه دارایی های رمزارزها زیان های سنگینی را وارد کرده اند زیرا اخبار چینی Evergrande احساس خطر را کاهش داده است.

سرمایه گذاران نهادی به بازیگران مهمی در بازار ارزهای رمزنگاری شده تبدیل شده اند که این خود گواهی بر استقبال روزافزون دارایی های دیجیتال است. برخی از بزرگترین مدیران دارایی رمزارز در اوایل سال جاری به کوین تلگراف گفتند که سرمایه گذاری روی دارایی های دیجیتالی دیگر ریسک شغلی قبلی را ندارد، به این معنی که مشاوران مالی و مدیران ثروت بیشتری به بازار وارد می شوند. این نظرسنجی اخیر صندوق رمزارزها مستقر در لندن Nickel Digital Asset Management را تأیید کرد، که نشان می دهد اکثر مدیران صندوق های تامینی قبلاً رمزارزها خریداری کرده اند.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *