بیت کوین عالی است، اما نوآوری واقعی رمزارزها به جای دیگری نقل مکان کرده است.

بیت کوین همیشه سرپرست خواهد بود ، اما پیشرفت های نوآورانه و پیشگامانه واقعی در راه حل های لایه 2 ، DAO ها ، NFT ها با ابزار مفید و Metaverse در حال ظهور اتفاق می افتد.

چیزی در حال آماده شدن است و کسانی که بینی آنها به خوبی تنظیم شده است می توانند آن را بو کنند. همانطور که معامله گران انتظار داشتند، بیت کوین (BTC) با پشت سر گذاشتن بین سطح حمایت و مقاومت معمولی “کلید” ، کارهای بیت کوین را انجام می دهد و صادقانه بگویم، همه چیز کمی رونق پیدا کرده است.

“ماه” طولانی مدت بیت کوین به خرید سرمایه گذاران نهادی بستگی داشت، که بالاترین رکورد قبلی خود را در 19،000 دلار شکست و مجموعه ای از باورهای محکم دیگر. خوب، همه اینها اتفاق افتاد و قیمت 64،900 دلار از رویاهای بسیار سرمایه گذاران فراتر رفت. اما با وجود این، کل وضعیت  فقط قابل پیش بینی و خسته کننده است اگر فکر می کنید که رمزارزها دارای رتبه بالا در نهایت در بازار گاوی حدود 100،000 دلار خواهد شد.

بنابراین، به آنچه دیگر در حال آماده شدن است برگردیم…

سازمانهای مستقل غیر متمرکز (DAOs) داغ هستند، نشانه های غیرقابل جوش (NFTs) داغ هستند، بازیهای بازی برای کسب درآمد داغ و Metaverse داغ است.

اینجاست که سران واقعی در حال حاضر هستند – گمانه زنی، ساختن، تفکر، شبکه سازی و انجام کارهایی که در واقع اهمیت دارد. و آنچه در مورد کسانی که واقعاً در سنگرهای رمزنگاری کار می کنند منحصر به فرد است این است که این رویکرد مردمی و روند ساختمان از پایین به بالا منجر به برخی از پیشگامانه ترین پروژه های فضا می شود.

به عنوان مثال پروژه “Loot” دوم هافمن یا قطعات اخیر Good Bridging و BridgeLoot در اکوسیستم بهمن را در نظر بگیرید.

Loot به جای پوشیدن کت و شلوار، جمع آوری برخی از ارائه های مناسب برای برنامه های کاربردی و تعقیب دلارهای سرمایه گذاری خطرناک ، توسط شرکت کنندگان علاقه مند که مایل به پرداخت هزینه گاز هستند به صورت رایگان ضرب شد و جامعه از طریق فروش OpenSea به NFT ها ارزش قائل شد.

بحث و تبادل نظر در Discord با ارزش ایده های جدید موافقت کرد و هر کسی که ایده ای داشت آزاد بود قرارداد مشتقه خود را راه اندازی کند ، جایی که دارندگان Loot می توانند چرخه ضرب و فهرست را دوباره تکرار کنند.

پرواز ویل پپر از 10،000 Gold Adventure Gold (AGLD) به دارندگان Loot NFT، به زودی بیش از 50،000 دلار ارزش داشت و کل پروژه را به عنوان ستاره و وارد کتاب تاریخ کرد. برخی می گویند این اساساً “YFI” NFT ها بود.

یک تغییر لرزه ای در دست است

چیزی که در مورد Loot منحصر به فرد و جذاب است این است که نمونه ای را برای آنچه در حال تبدیل شدن به یک مدل جدید در فضا است ایجاد کرده است. این فرایند شامل ایجاد یک محصول (اعم از NFT یا پروتکل)، ذکر آن به جامعه علاقه مند و اجازه دادن به آنها برای توکن رایگان در محدوده عرضه 7،777 تا 10،000 است. پس از آن، سازندگان به جامعه، دلالان و OpenSea اجازه می دهند بقیه را انجام دهند.

هافمن کل خانواده را تشویق کرد تا آنچه را که می خواهند با پروژه انجام دهند – او اساساً گفت: “این مال شماست! بروید و بسازید ، فرزندان من! ” نابغه anon که در پشت افت رمز Good Bridging (GB) قرار دارد نیز همین کار را انجام داد اما با راهنمایی کمتر.

از منظر بازارها، پول به دنبال پول است. سرمایه گذاران به دنبال نقدینگی هستند و این بخشی از چیزی است که باعث حرکت قیمت در بازار می شود.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *