تخمین زده می شود که استخراج بیت کوین 0.9 درصد انتشار جهانی کربن در سال 2030 را شامل می شود.

گروه سرمایه گذاری دیجیتال نیویورک تخمین می زند که استخراج بیت کوین بیش از 0.4 درصد از مصرف برق جهانی در دهه آینده را شامل نمی شود.

یک مطالعه جدید از گروه سرمایه گذاری دیجیتال نیویورک (NYDIG) پیش بینی کرده است که مصرف انرژی بیت کوین در دهه آینده کمتر از 0.5 درصد از کل جهان باقی خواهد ماند.

NYDIG مقاله تحقیقاتی “Bitcoin Net Zero” خود را در این ماه منتشر کرد و دریافت که مصرف انرژی و انتشار کربن بیت کوین در سال های آینده حتی اگر قیمت ها افزایش یابد، افزایش نخواهد یافت.

در این مطالعه که توسط نیک کارتر، شریک Castle Island Ventures و بنیانگذار NYDIG، روس استیونز، انجام شده است، نحوه تغییر انتشار کربن شبکه در آینده بسته به نوسانات قیمت بیت کوین، سختی استخراج و مصرف انرژی مورد بحث قرار می گیرد.

تهاجمی ترین چشم انداز این مطالعه نشان داد که انتشار بیت کوین همچنان بخش کوچکی از کل جهان را نشان می دهد، حتی اگر قیمت بیت کوین تا سال 2030 از سقف عبور کند، و نتیجه گرفت:

حتی در سناریوی پرتکاپو و گران قیمت ما، که در آن بیت کوین تا سال 2030 به 10 تریلیون دلار می رسد، انتشارات آن تنها 0.9 درصد از کل جهان و هزینه انرژی آن تنها 0.4 درصد از کل جهان است. “

این گزارش رشد آینده استخراج بیت کوین را بر اساس داده های سال 2020 پیش بینی می کند. محققان میزان مصرف برق قدیمی استخراج کنندگان بیت کوین را به عنوان تابعی از هش ریت شبکه و کارایی ماشین محاسبه کردند.

برای سال 2020، نویسندگان دریافتند که بیت کوین 62 تراتوات ساعت (TWh) برق مصرف می کند و 33 میلیون تن دی اکسید کربن تولید می کند که تنها 0.04 of از مصرف انرژی جهانی و 0.1 of از انتشار جهانی کربن را تشکیل می دهد.

نویسندگان ادعا کردند که ضایعات کربن مرتبط با استخراج بیت کوین در سال 2020 “از نظر جهانی ناچیز” بود.

در حال حاضر، استخراج BTC از 101 TWh در سال یا 0.45 of برق جهانی استفاده می کند. به گفته دانشگاه کمبریج، شبکه بیت کوین نسبت به کل کشور فیلیپین انرژی بیشتری مصرف می کند.

با این حال، دانشگاه همچنین دریافت که بیت کوین در مقایسه با تمام یخچال ها در ایالات متحده مجموعاً برق کمتری مصرف می کند و تنها 4.6 درصد از کل انرژی مورد استفاده برای تهویه مطبوع مسکونی در سراسر جهان.

این گزارش همچنین به این نتیجه رسید که چشم اندازهای “کربن زدایی” استخراج بیت کوین در آینده نوید قابل توجهی را می دهد و بیان می کند :.

در بلندمدت، شدت انتشار کربن بیت کوین (و به همراه آن انتشار کربن مطلق بیت کوین) کاهش می یابد، زیرا توسعه انرژی های تجدیدپذیر ادامه دارد و کشورها در تلاش هستند تا شبکه برق خود را کربن زدایی کنند. “


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *