سی ان بی سی (CNBC) با جسارت نشان می دهد که او بیت کوین خود را در میان عمق بازار نزولی فروخته است.

جیم کرامر از CNBC تقریباً تمام دارایی های بیت کوین خود را فروخته است و پیش بینی می کند که اصول نزولی قیمت بیت کوین را برای آینده قابل پیش بینی سرکوب کند.

جیم کرامر، مجری برنامه Money CNBC، اعلام کرد که تقریباً تمام دارایی های بیت کوین (BTC) خود را منحل کرده است.

Cramer در 21 ژوئن در مصاحبه با Squawk Box CNBC در خیابان، ادعا کرد که بیت کوین “به دلایل ساختاری افزایش نمی یابد” و برجام جدید قانون نظارتی چین را برجسته کرد.

کرامر اظهار داشت که دولت مرکزی چین درک می کند بیت کوین “تهدید مستقیم” برای رژیم و ظرفیت آن برای کنترل جریان های پولی در داخل کشور است، رمزارزها را “به عنوان سیستمی خارج از کنترل آنها” توصیف کرد.

افزایش ممنوعیت استخراج رمزارز چین باعث شده است که نرخ هش بیت کوین به پایین ترین سطح هشت ماهه برسد، زیرا عملیات استخراج یا خاموش یا خارج از مرز حرکت می کند. چین همچنین در حال معامله در معاملات رمزارزها است، بطوریکه بانک مرکزی از سایر بانکها و م موسسات پرداخت مانند Alipay و Wechat خواست تا خدمات حسابهای مرتبط با فعالیت معاملات رمزارز را متوقف کنند.

کرامر همچنین استدلال کرد که کاهش نرخ هش بیت کوین باید منجر به افزایش قیمت دارایی شود، اظهار داشت: “بیت کوین به جای اینکه فکر کنید در صورت غیرقانونی بودن بیت کوین باید افزایش یابد یا استخراج آن سخت تر شود، مانند بیت کوین پایین می آید می گویند “من مجبور به بازخرید هستم” – هنگامی که استخراج را محدود می کنید، بدیهی است که باید افزایش یابد مگر اینکه در دنیا یک بازخرید انجام شود. “

“تقریبا تمام بیت کوین من فروخته شده است. نیازی به آن نیست. “

میزبان پول ماد همچنین هشدار داد که تنظیم کنندگان ایالات متحده همچنین ممکن است علیه شرکت هایی که به مهاجمان باج افزار پرداخت می کنند ، اقدامی انجام دهند و مانع از تجارت دارایی های رمزارز برای مشاغل شود.

کرامر حمله اخیر باج افزار 4.4 میلیون دلاری بیت کوین به خط لوله استعماری در ماه مه را که به طور موقت باعث کمبود سوخت در منطقه جنوب شرقی ایالات متحده شد، برجسته کرد و مشاهده کرد که سازمان های اجرایی برای بازیابی 2.3 میلیون دلار بیت کوین تلاش می کنند.

“در کشور ما، من فکر می کنم که در مورد باج افزار، از عهده ما خارج است و من شک دارم که Colonial اولین شرکتی است که باج افزار را پرداخت می کند. من فکر می کنم آنها اولین کسانی هستند که تقریبا ساحل شرقی را تعطیل می کنند “، وی هشدار داد:

“وزارت دادگستری و FBI و فدرال رزرو و خزانه داری می توانند با هم ادغام شوند و بگویند:” خوب بچه ها، اگر باج افزار پرداخت می کنید، ما به دنبال شما خواهیم رفت. “

بایدن به احتمال توافق نامه امنیت سایبری با روسیه در مورد حملات باج افزار اشاره می کند.

کرامر همچنین با اشاره به بحث و جدال مداوم در مورد ذخایر پشتوانه USDT، از تتر به عنوان یک “حلقه ضعیف” ساختاری که بازار بازار رمز را پشتیبانی می کند ، نام برد.

وی گفت: “آنها واقعاً به ما نگفته اند که چه نوع کاغذ تجاری از آنها پشتیبانی می کند، و با این وجود آنها یکی از بزرگترین خریداران هستند و با این وجود من نمی توانم کسی را پیدا کنم که کدام میز کار با آنها تجارت کند.”

این اولین باری نیست که کرامر اعلام می کند بیت کوین را بارگیری نمی کند. در ماه آوریل، وی اظهار داشت که برخی از دارایی های خود را برای پرداخت وام خود پس داده است، و این تجربه را به عنوان استفاده از “پول های جعلی برای پرداخت پول واقعی” توصیف کرد.

از زمان رکود در بازارهای رمزارزها که از اواسط ماه مه آغاز شد، قیمت بیت کوین بر اساس داده های CoinGecko 42٪ کاهش یافته است – از 56،928 دلار در 12 مه به حدود 31،750 دلار از امروز کاهش یافته است.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *