تصویب احتمالی وزارت خزانه داری برای بیت کوین در حالی که شرکت های بیشتری نگرانی های تورمی را تذکر می دهند.

بیت کوین به احتمال زیاد در میان افزایش نرخ تورم موضوع گفتگوی وزارت خزانه داری بسیاری از شرکت های آمریکایی است.

کمتر از 47 شرکت در فراخوان های خود برای Q1 2021 اصطلاح “تورم” را ذکر کرده اند.

بر اساس گزارشی از ارائه دهنده داده های بازار مالی FactSet در روز دوشنبه، این رقم نشان دهنده بالاترین تعداد شرکت هایی است که در دهه گذشته این کار را انجام داده اند.

در اوایل ماه آوریل، اداره آمار کار ایالات متحده گزارش “شاخص قیمت تولید کننده” خود را منتشر کرد که نشان می دهد 4.2 درصد در PPI  نسبت به سال گذشته افزایش داشته است که بالاترین میزان از سپتامبر 2011 است.

در حالی که جروم پاول، رئیس فدرال خزانه داری همچنان استدلال می کند که تورم فعلی و تعداد شاخص قیمت مصرف کننده فقط موقتی است، اما یک استدلال مخالف وجود دارد که مشاغل برای انتقال بار هزینه های بیشتر تولید به مشتریان خود اقدام می کنند.

در همین حال، شرکت ها ممکن است بدنبال راه های محافظت از ذخایر نقدی خود در برابر کاهش ارزش دلار آمریکا پس از حدود 6 تریلیون دلار پول محرکی که در طی روند همه گیر ویروس کرونا به اقتصاد ایالات متحده ریخته شده است، استفاده کنند.

در آگوست سال 2020، گروه هوش تجاری MicroStrategy با اعلام اولین خرید بیت کوین (BTC)، خبرساز شد. شرکت مایکل سایلور اکنون بیش از 90،000 بیت کوین  با ارزش بیش از 5 میلیارد دلار را در اختیار دارد، دارایی تقریباً 5 برابر از آگوست 2020 افزایش یافته است.

روز دوشنبه، تسلا از فروش 272 میلیون دلار بیت کوین – حدود 10 درصد از دارایی های بیت کوین- در گزارش مالی Q1 شرکت خبر داد. طبق درخواست درآمد تسلا Q1 2021، سازنده وسایل نقلیه الکترونیکی 101 میلیون دلار سود خالص از فروش کسب کرده است.

تسلا برای اولین بار مالکیت بیت کوین خود را در ماه فوریه اعلام کرد و اعلام کرد که حدود 1.5 میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرده است.

انتظار می رود تورم حداقل در کوتاه مدت در مسیر صعودی خود ادامه داشته باشد، شرکت های آمریکایی بیشتری ممکن است برخی از ذخایر نقدی خود را به بیت کوین تبدیل کنند. این احتمال علی رغم استدلالهایی است که خلاف آن توسط کارشناسان خزانه داری در ماه فوریه مطرح شده است.

در ماه مارس، داون فیتزپاتریک، مدیر ارشد سرمایه گذاری مدیریت صندوق Soros، گفت که بیت کوین به دلیل کاهش ارزش دلار آمریکا دیگر یک دارایی حاشیه ای نیست.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *