تولد 12 سالگی بیت کوین

اولین بلوک بلاکچین بیت کوین که با نام بلوک آفرینش شناخته می شود، دقیقاً 12 سال پیش در 3 ژانویه 2009 استخراج شد.  از آن زمان تا به اکنون، بیش از 660،000 بلوک بیت کوین استخراج شده است و بیت کوین از “پول جادویی اینترنت” به یک دارایی مالی تبدیل شده است.  که نهادهای بزرگ مالی می خواهند آنرا در دست گیرند.

 اولین گیرنده تراکنش بیتکوین، هال فینی  بود،  در ۱۸ آگوست سال ۲۰۰۸ دامنه ی اینترنتی به نشانی bitcoin.org ثبت شد. در ۳۱ اکتبر همان سال،ساشی ناکاموتو ایمیلی حاوی یک لینک به مقاله ای به نام « بیت کوین: سیستم پولی همتا به همتا » ارسال کرد، در فهرست ایمیل رمزنگاری شده منتشر شد. هویت ناکاموتو همچنان ناشناس باقی مانده است.

اکنون تعداد کاربران بیت‌کوین به‌طور قابل توجهی از سال ۲۰۱۳، از سه هزار نفر به بیش از یک میلیون رشد داشته است. بسیاری از مردم جهان، برای حفظ ارزش دارایی خود، بیت‌کوین می‌خرند یا از آن برای سرمایه‌گذاری استفاده می‌کنند. تعداد میلیونرهای بیت‌کوین نامشخص است زیرا هر فرد می‌تواند بیش از یک کیف پول داشته باشد.

بیت کوین در واقع در سال گذشته رکوردهای تاریخی از خود به جای گذاشت و در سال 2021 برای بیت کوین 12 ساله سال مهمی خواهد بود. در روزهای گذشته قیمت آن به بالاترین رقم تاکنون 34،000 دلار هم رسید و پیش بینی می شود امسال موسسات مالی بیشتری به آن خواهند پیوست.

در سال 2020 شاهد استقبال از سرمایه گذاری در بیت کوین توسط شرکت های بزرگی همچون PayPal، MicroStrategy  و شرکت بیمه عمر MassMutual بودیم. آیا در 12 سالگی بیت کوین خواهیم دید که شرکت های بزرگی مثل اپل، مایکروسافت یا تسلا برخی از ذخایر نقدی خود را به بیت کوین تبدیل می کنند؟!؟!


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *