توضیح منطق ادامه صعود بیت کوین توسط TradingView GM

پس از بالاترین رکورد قیمت (24،000 دلار درهر بیت کوین) (BTC) با  نوسان کمی در قیمت، توام شده است.  ممکن است افزایش قیمت در حال حاضر متوقف شده باشد، اما به گفته مدیر عامل TradingView، پیرس کرازبی، در آینده همچنان صعودی است و  می گویند در حال حاضر، من “عقب گردهای بسیار کوتاه مدت برای بیت کوین می بینم.”

عملکرد اخیر ممکن است سهموی به نظر برسد، اما انتظار می رود هیچ رویداد منفی کوتاه مدت وجود نداشته باشد.  این امر باعث می شود تا چشم انداز قیمت همچنان صعودی باشد.

بیت کوین در تاریخ 1 دسامبر سال 2020 بالاترین قیمت تمام شده قبلی خود را در سال 2017 یعنی 19،892 دلار را شکست. و پس از تثبیت، روند صعودی دیگری را تجربه کرد و با شکستن 20،000 دلار بار دیگر رکورد قیمت خود را زد و هیچ رکورد  تاریخی بالاتر از آن تا به اکنون ندارد.

از زمان آخرین موج  24،000 دلاری، بزرگترین دارایی رمزنگاری در طی چند روز گذشته، کمی عقب نشینی در معاملات داشته است.  در گذشته، دوره های سرد کننده بازار بیت کوین گاهی اوقات منجر به سرازیر شدن پول به آلت کوین ها شده و دوره ای از قیمت گذاری مثبت را برای دارایی های دیجیتال غیر از BTC ایجاد کرده است. اما  کراسبی درباره وضعیت  التکوین ها هنوز مطمئن نیست.

وی گفت: من به آلت کوین ها کمتر اعتماد می کنم ، “ما می توانیم انتظار تغییر چرخش به آلت ها را در بهار داشته باشیم ، اما متأسفانه برای” دوستداران آلت ها “، بیت کوین نسبتاً بلند قدم تر است.”

و همچنین MassMutual و MicroStrategy دو نمونه از شرکت های سرمایه گذاری مالی هستند که بر روی بیت کوین مبالغ هنگفتی سرمایه گذاری کرده اند.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *