بیت کوین رکورد تاریخی 20k$ را شکست.

رالی 2020 با خرده فروشی FOMO سال 2017 تفاوت چشمگیری دارد.

قیمت بیت کوین (BTC) در روز چهارشنبه به بالاترین سطح خود رسید و از 20،000 دلار عبور کرد. اگر چه قرینه سازی بین بازار گاوی (صعودی) امسال و دیوانگی سوداگرانه که باعث ایجاد رالی 2017 شد آسان است، اما بنیان های حمایت از بیت کوین امروز بسیار قویتر از چند سال پیش است اگرچه معیارهای زیادی وجود دارد که می تواند تجدید حیات بیت کوین در سال جاری را توضیح دهد، اما مهمترین آن، در واقع برخلاف سال 2017، امروز سرمایه گذاران در حال جمع آوری بیت کوین با یک هدف مشخص هستند. کارآیی ارز دیجیتال به عنوان یک پرچین در برابر تورم منجر به تصویب جریان اصلی گسترده تری می شود، به ویژه در میان سرمایه گذاران باهوش که سیاست پولی را درک می کنند. سال 2020 به عنوان سالی درخشان که موسسات تجاری اصلی در بیت کوین ورق زدند نام برد بر خلاف سال 2017 ، وقتی افزایش بیت کوین به طور عمده توسط گمانه زنی های خرده فروشی انجام می شد، بازار گاوی سال 2020 با پول های هوشمند کنترل می شود.

Cointelegraph ماه ها است که در مورد جذب تدریجی بیت کوین توسط سرمایه گذاران نهادی گزارش می دهد. پل تودور جونز، استنلی دراکنمیلر، Grayscale ،PayPal ،Square ،MassMutual MicroStrategy ،Rufer Investment Company اینها تنها چند نام تجاری و سازمانی است که بیت کوین را به دارایی های خود اضافه کرده اند. حتی جیم کرامر، شخصیت مشهور تلویزیونی CNBC’s Mad Money، افت قیمت بیت کوین اخیر را زیر 18،000 دلار خریداری کرد. چنین نام هایی در سال 2017 وجود نداشت. تفاوت چشمگیر دیگری که بین بازار گاوی سال 2020 وجود دارد و آنچه در سال 2017 پیش از آن وجود داشت، میزان بیت کوین نگهداری شده در کیف پول های به اصطلاح غیر نقد است.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *