قیمت بیت کوین با چشم انداز 20 هزار دلار ناگهان حرکت صعودی را بدست آورد

بیت کوین (BTC) بعد از MassMutual شرکتی که 100 میلیون دلار از سهام خود را به بیت کوین اختصاص داد همچنان در کانون توجه است. این درحال حاضر بصورت چشمگیری به بازار خرید اضافه می کند و امیدهای شکستن 20000 دلار بیت کوین در ماه دسامبر را افزایش می دهد. در حالی که در هفته گذشته تصحیحی رخ داد، قیمت بیت کوین با بالاترین سطح از 18600 دلار فراتر رفت و اکنون اوج های جدید را هدف قرارداده است. با این حال، از آنجا که شکست در آخر هفته رخ داده است، یک نگرانی برای گاوها، در آخر هفته است.

روند اخیر بیت کوین به این ترتیب بود که، درابتدا قیمت بیت کوین از طریق منطقه حمایت مهم در 18500 دلار کاهش یافت و به سمت حمایت بعدی با 17600 دلار کاهش یافت. به همین ترتیب ، خرس ها با ورود خریداران در این سطح  نگذاشتند که زیر 17600 دلار شکست بخورند. از آنجا مقاومت اساسی 18000 دلار بود که به سرعت در عرض چند ساعت شکسته شد.  این حرکت همچنین شاهد یک افزایش قابل توجه به سمت منطقه مقاومت بالا با 19500 دلار بود.

همانطور که از وضعیت اخیر مشخص است، منطقه مقاومت برای شکستن 19400-19600 دلار است.  این منطقه همیشه با مقاومت بالا است با این حال، شکست تضمین کننده تداوم آن نیست  ناحیه مقاومت ابتدا باید ادامه یابد تا پشتیبانی از افزایش ادامه یابد. در نقطه ضعف منطقه 18500-18600 دلار در صورت عدم موفقیت، قیمت احتمالی ممکن است که به 16000 دلار و حتی 14000 دلار نیز برسد.و نظرات بیان شده دراینجا صرفاً نظرات تحلیلگران است و تضمینی درآن نیست.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *