چگونه بیت کوین بخریم؟

بیت کوین این روز ها در محافل کامپیوتری و اقتصادی نقل زبان هاست. شما هم حتما نام آن را شنیده اید. اما بسیاری از افراد حتی تحصیل کرده نمی دانند که چگونه باید پا در عرضه رمز ارز ها بگذارند. ما در این مقاله می خواهیم توضیح دهیم که برای خرید بیت کوین چه کارهایی باید بکنید. توضیح در مورد ماهیت بیت کوین و دیگر رمز ارز ها ، در مقاله های پیشین ما مفصل آورده شده است بنابراین در اینجا به توضیح آن نمی پردازیم.

رمز ارز ها

به این نکته دقت کنید که ما رمز ارز های مختلف و بسیار متنوعی داریم که بیت کوین اولین و معروف ترین آنهاست. اگر می خواهید لیست رمز ارزها و قیمت آن ها را ببینید به سایت CoinmarketCap مراجعه کنید این سایت قیمت تمام رمز ارزهای موجود و قیمت آن ها را لیست می کند و دائما این قیمت ها را به روز رسانی می کند.

یکی از تلقی های اشتباهی که در مورد بیت کوین وجود دارد این است که افراد فکر می کنند حتما باید یک بیت کوین بخرند یعنی فکر می کنند که بیت کوین هم مثل کالاهای سخت افزاری یک واحد کامل دارد و قابل شکستن نیست و بنابراین وقتی قیمت بیت کوین را می شنوند که بالای صد میلیون تومان است کاملا از سرمایه گذاری منصرف می شوند. در حالی که یکی از ویژگی های بیت کوین این است که کاملا قابل شکستن است و شما می توانید یک هزارم یک بیت کوین را بخرید یا حتی فقط با دویست هزار تومان در این بازار سرمایه گذاری کنید.

کیف پول یا ولت

اولین قدم برای خرید بیت کوین این است که یک کیف پول الکترونیکی داشته باشیم به این کیف پول ها در اصطلاح ولت می گویند. سایت های زیادی هستند که خدمات ولت برای رمز ارز ها را ارائه می دهند. از جمله این سایت ها می توان کیف پول Jaxx و سایت Coinomi را نام برد. این کیف پول ها نرم افزاری هستند اما مدل سخت افزاری از ولت ها هم وجود دارد که کاربرد و استفاده ان ها سخت تر است و هنوز عمومی نشده است هر چند این نوع ولت امنیت بیشتری دارد.

بعد از ساخت ولت سایت مورد نظر یک کد بازیابی در اختیار شما قرار می دهد که امنیت این کد بسیار مهم است و باید چند نسخه از این کد را نگهداری کنید زیرا اگر زمانی برای ولت شما مشکلی پیش بیاید با این کد می توانید کیف پول خود را برگردانید اما اگر این کد ها را نداشته باشید ولت شما با تمام رمز ارز های داخل آن کاملا از بین می رود و دیگر هیچ راه دسترسی به آن وجود ندارد. هر کیف پول یک آدرس عمومی هم دارد که برای خرید و فروش رمز ارز موجود در ولت باید از این آدرس استفاده کنید.

پس از این مرحله برای خرید باید به یکی از صرافی های رمز ارز مثل سایت تبادل رمزینه مراجعه کنید و در آن سایت ثبت نام کنید و سپس مراحل احراز هویت را طی کنید پس از تائید شدن هویت شما، امکان خرید بیت کوین برای شما ایجاد می شود.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


  1. سلام و ممنون از مطالب مفیدتون
    دکتر میخاستم ببینم شما الان پبشنهاد میکنید وارد این حوزه بشیم؟

    1. سلام . بله با توجه به این کاهش قیمت فعلی به خاطر کرونا آلان زمان مناسبی برای ورود به این حوزه هست می تونید با قیمت مناسب بیت کوین بخرید. اگر هم از ریسکش می ترسید با رقم های کم شروع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *