سکه و بلاک چین نئو را بهتر بشناسیم

نئو یا NEO پلتفرمی با پشتیبانی از رمزنگاری منحصر به فرد خود با همین نام در شبکه و بر اساس یک رجیستری توزیع شده است. در سال 2014 در چین ایجاد شد. در ابتدا، این پروژه AntShares نامگذاری شد و نام فعلی آن پس از بازسازی مجدد در ژوئن سه سال بعد تثبیت شد. نئو با بودجه جمع آوری شده از طریق ICO با موفقیت راه اندازی شد. این شبکه از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می کند. به طور کلی، سازندگان آن را به عنوان یک اقتصاد هوشمند جدید توصیف می کنند که از دارایی های دیجیتال، شناسه های دیجیتال و قراردادهای هوشمند تشکیل شده است.

نئو در مقابل اتریوم

نئو به عنوان بستری برای ایجاد برنامه های غیرمتمرکز یا قراردادهای هوشمند اغلب با اتریوم مقایسه می شود. با این حال، نئو به طور جدی از رقیب خود بازنده است، حتی اگر به نمودارهای Google Trends نگاه کنید. با وجود این واقعیت که نئو در پشت اتریوم قرار دارد، از سال 2018 تیم پروژه به طور جدی نسخه سوم بلاک چین را تولید کرده است، نسخه نهایی برای فصل دوم 2020 برنامه ریزی شده است.

مطابق گفته برنامه نویسان، نئو 3.0 امکان ایجاد قراردادهای هوشمند برای پروژه های بزرگ آنلاین مانند YouTube، AliPay، Tencent و Blizzard را باز می کند. به گفته اریک ژانگ، این بروزرسانی سرعت و پایداری نئو را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. پس از مدتی، این پروژه برای استفاده تجاری در مقیاس کامل مناسب خواهد بود. کار بر روی بلاک چین جدید باید قبل از سه ماهه دوم سال 2020 به پایان برسد. Testnet نئو 3.0 تا ژوئن سال جاری راه اندازی می شود. این پروژه به یک بلاک چین جدید منتقل می شود و دارندگان رمزارز مجبورند توکن خود را مبادله کنند و توکن جدید دریافت کنند. این در اطلاعیه رسمی توسعه دهندگان پروژه در تاریخ 29 آوریل بیان شده است.

تاریخچه قیمت سکه نئو

سکه نئو در سال 2019 برای دارندگان مطلوب بود و از ارزش 7.5 دلار به تقریبا 10 دلار در حال حاضر و در بالاترین نقطه تا 20/47 دلار برای هر سکه رشد کرده است.

صرافی غیر متمرکز بر پایه نئو

بنیانگذار نئو، فابیو Kanesin تاریخ راه اندازی صرافی ارز رمزنگاری غیر متمرکز Nash را در Neo DevCon 2019 اعلام کرده است. Kanesin و بقیه تیم Nash آماده معرفی برنامه ای هستند که شامل تمام ویژگی های مبادله DEX است.

پیش از راه اندازی سریع، از جامعه نئو خواسته شد تا این پلتفرم را آزمایش کنند تا همه اشکالات و آسیب پذیری های احتمالی را شناسایی کنند. یکی از ویژگی های Nash DEX، امکان ایجاد سپرده به پول ملی (فیات) از طریق توافق نامه مشارکت نش با موسسات بانکی است.

Nash DEX نتیجه بازاریابی Neon Exchange است و توکن بومی آن NEX نیز در پلتفرم معاملاتی جدید مورد استفاده قرار می گیرد. ما منتظر راه اندازی رسمی هستیم، جزئیات بیشتر درباره مبادله غیر متمرکز مبتنی بر نئو را می توان در وب سایت رسمی آن https://nash.io بیابید

نئو یک رمزارز بلند مدت بسیار خوب با توسعه دهندگان عالی است. شاخص های بازاری این سکه برای خودشان صحبت می کنند و نیاز به تعریف ندارند، این در حالی است که سودآوری زیادی را برای کسانی که در این سکه سرمایه گذاری کرده اند، به همراه داشته است و قیمت سکه نئو هر ساله افزایش می یابد.

توسعه آنها، با هدف مشتریان تجاری و توسعه فعال اکوسیستم بلاک چین، نئو را به یک دارایی بسیار امیدوارکننده تبدیل می کند. با این حال، با راه اندازی رسمی Nash DEX و نسخه اصلی شبکه نئو 3.0 اگر همه چیز به خوبی پیش برود، باید این دارایی را حتی پیشرفت بیشتری خواهد داشت.

از کجا نئو بخریم؟

شما در سایت تبادل رمزینه می توانید به راحتی تومان خود را به توکن نئو تبدیل کنید. برای خرید نئو یا فروش نئو می توانید به صفحه مربوطه وارد شود و در کوتاه ترین زمان اقدام به خرید یا فروش کنید. پشتیبانی سایت در هر لحظه آماده پاسخگویی به شما می باشد.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *