رمزارز آیوتا (IOTA) و سکه میوتا (MIOTA) چیست؟

آیوتا یا IOTA یک ارزرمزنگاری انقلابی است و یک پلتفرم که به طور خاص برای مفهوم اینترنت اشیا ایجاد شده است، می باشد. مانند هیچ پروژه یا سکه دیگری نیست، که آن را بی نظیر و بسیار امیدوارکننده می کند. آیوتا قادر به تبدیل شدن به سوخت شبکه معاملات است که اجرای شرکت های هوشمند با مشارکت ترکیبی دستگاه ها در یک شبکه را تضمین می کند.

پیش بینی قیمت آیوتا (MIOTA) ما را برای سال جاری

در سال 2015، S.Popov ،D.Shiner ،D.Sonstebe ،S.Ivancheglo شروع به کار بر روی آیوتا کردند. آیوتا هم رمزارز است و هم سیستمی برای اجرای پرداخت های فوری و بدون هیچ گونه کمیسیون می باشد. این دو راهکار آیوتا را از سکه های دیگر بسیار متفاوت می کند. با کمک آیوتا می توانید اطمینان حاصل کنید که کوچکترین کارها در شبکه متحد انجام می شود: چراغ ها را روشن کنید یا کتری را خاموش کنید. و به لطف چنین ویژگی هایی، آیوتا می تواند در اینترنت اشیاء ادغام شود و معاملات را در نقاط مختلف انجام دهد.

ارزش آیوتا (MIOTA)


توسعه اینترنت اشیا – Internet of Things – همانطور که به اختصار آن را (IoT) نیز می نامند توسط شرکتهای برجسته فناوری مانند مایکروسافت، سامسونگ، گوگل، آی بی ام و دیگران انجام می شود. با برخی از این شرکت ها، پروژه آیوتا در حال حاضر همکاری می کند و با برخی دیگر از آنها با تلاش مشترک در حال مذاکره در مورد اجرای ایده اینترنت اشیا می باشد.

طبق پیش بینی های اکثر تحلیلگران، بیش از نیمی از همه دستگاه ها، تا سال 2022، به اینترنت اشیا وصل خواهند شد و بر این اساس، نیاز به روش پرداخت یکسانی دارند که بتوانند با هم تعامل کنند. طبق برنامه آیوتا، سکه میوتا آنها به ابزار اصلی تسویه حساب برای IoT تبدیل خواهد شد. همه این عوامل تأثیر مثبتی بر رشد قیمت میوتا خواهد داشت.

اکنون آیوتا حدود قیمت 0.26 دلار در حال نوسان است. بالاترین قیمت آن در 19 دسامبر 2017 می باشد که ارزش سکه به 5.69 دلار هم رسیده است و کمترین نقطه در 15 ژونیه 2017 مشخص شد و قیمت آن به حدود 0.147 دلار رسید. کل عرضه سکه های رمزنگاری شده میوتا 2،779،530،283 است و تمام سکه ها در گردش است.

توسعه این سیستم در ابتدا مبتنی بر ساختار بیت کوین بود. برای انطباق با فناوری Tangle و از بین بردن آسیب پذیری حاصل از سیستم کارهای زیادی انجام شد. با این حال، در نتیجه، بستر IOTA برای استفاده از فناوری ها و پیشرفت های نوآورانه آزاد شده است.

فناوری آیوتا Tangle (تنگل)


با توجه به رویکرد صالح در توسعه پروژه رمزارز، آیوتا دارای ویژگی های متمایز زیر است:

پردازش معاملات به پشتیبانی کاربر برای استخراج احتیاج ندارد و نیاز به ایجاد استخرها و متمرکز کردن فعالیت های خود را نیاز ندارد. به دلیل عدم وجود استخراج، هزینه معامله نیز از بین می رود و این امر امکان انجام پرداخت های خرد را فراهم می آورد. هیچ محدودیتی برای مقیاس گذاری معاملات و پردازش هزاران انتقال در ثانیه وجود ندارد.
در سطح کاربر، به شرح زیر است:

برای انجام انتقال، هماهنگی با شبکه و تأیید صحت کل بلاک چین لازم نیست، معاملات نیز در حالت آفلاین در دسترس هستند. هیچ کمیسیون وجود ندارد. پشتیبانی شبکه آیوتا توسط هر انتقال ارائه می شود و نیازی به هزینه های اضافی ندارد. با توجه به منتفی بودن کمیسیون، میکروپرداختهای 1 درصدی به همان میزان انتقال های بزرگ پردازش می شوند.
هیچ قدرت پردازش بزرگی برای پردازش معاملات لازم نیست. سیستم خود تنظیم، صرف نظر از تعداد و اندازه آنها، پشتیبانی مستقل از انتقال آیوتا را ارائه می دهد.

نقشه راه آیوتا

قبل از صحبت در مورد برنامه ها، بگذارید چند لحظه تاریخی آیوتا را خلاصه کنیم. آزمایش بتا تقریباً کل سال 2015 به طول انجامید. در تمام این مدت، کاربران می توانستند خارج از صرافی وجه را مبادله کنند. در سال 2017، این فناوری برای اولین بار سرمایه گذاری دریافت کرده است – سرمایه گذار Outlier Ventures مبلغی را که 7 برابر هزینه تخمین زده می شد، در این پروژه سرمایه گذاری کرد. در همان زمان، سیستم پرداخت SatoshiPay به استفاده از آیوتا تغییر یافت. در آگوست سال 2017، این پروژه با یک پایگاه داده بزرگ REFUNITE که حاوی اطلاعات مربوط به مفقودین است، همکاری ایجاد کرد. REFUNITE برای کمک به حل و فصل اختلافات خانوادگی، از فناوری IOTA استفاده کرد.

در آن زمان، هیچ کس به موفقیت این استارتاپ شک نکرد. سرمایه گذار بزرگ سرمایه گذاری RobertBosch VentureCapital، مجموعه ای چشمگیر از سکه های آیوتا را به دست آورد. علاوه بر این، از بنیاد آیوتا به توکیو دعوت شد تا در برنامه توسعه شتابان فناوری های بلاک چین، به همراه غول هایی همچون تویوتا یا سونی را تجربه کند.

در اولویت توسعه سایت، طبق گفته توسعه دهندگان، اینترنت اشیا است. اکنون این یک مسیر امیدوارکننده است و به هجوم ایده های تازه نیاز دارد. Internet of Things یا (IoT) مجموعه ای از کلیه اسباب بازی های متصل به اینترنت است که هر روز ما را احاطه می کند. آیوتا می خواهد شباهتی با یک شبکه محلی واحد ایجاد کند که به طور قابل اعتماد همه این دستگاه ها را به هم متصل کند.

از کجا آیوتا MIOTA بخریم؟

شما در سایت تبادل رمزینه می توانید به راحتی تومان خود را به ارز میوتا (آیوتا) تبدیل کنید. برای خرید آیوتا یا فروش آیوتا می توانید به صفحه مربوطه وارد شود و در کوتاه ترین زمان اقدام به خرید یا فروش کنید. پشتیبانی سایت در هر لحظه آماده پاسخگویی به شما می باشد.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *