بیت کوین اس وی (دیدگاه ساتوشی) چیست، آیا بیت کوین واقعی این است؟

BSV یا بیت کوین اس وی یک رمزارز است که در نتیجه هارد فورک بیت کوین کش (Bitcoin Cash) ایجاد شده است (در واقع، کمی قبل از هارد فورک – در آگوست 2018 معرفی شد). در تاریخ 15 نوامبر، بلاک چین بیت کوین کش به طور رسمی به دو بلاک چین رقیب تقسیم می شود – Bitcoin ABC (Adjustable Blocksize Cap) و Bitcoin SV (Satoshi Vision). که رمزارز دوم با هدف بازگرداندن ارزش و فناوری های اصلی بیت کوین – عدم تمرکززدایی، با استفاده از رمزنگاری به صورت روش پرداخت و تجارت و بالا بردن ظرفیت شبکه تمرکز دارد.

رهبر بیت کوین اس وی یا BSV کریگ رایت است که ادعا می کند ساتوشی ناکاموتو است. رایت یکی از چهره های مهم رسانه ای است که درگیر جنگ مشهور بیت کوین کش به همراه راجر ور است. جنگ داخلی بیت کوین کش نه تنها بر ارزش پول مذکور تأثیر گذاشت بلکه منجر به تغییرات اساسی در بازار شد. در حین به روزرسانی پروتکل، هر دو قدرت استخراج BCHABC و BSV کاملاً بسیج و از BTC به BCH منتقل شدند که منجر به کاهش قیمت بیت کوین و نزاع عمومی در بازار شد. خوب، مهم نیست که چه شرایطی وجود داشت، چیزی که مهم است این است که ارز BSV جدا شده هم اکنون توسط صرافی های اصلی رمزینه پشتیبانی می شود.

مزیت های بیت کوین SV چیست؟

  • مقیاس پذیری: اندازه بلوک بیت کوین اس وی 128MB است. بیت کوین کش اولیه فقط 32MB بود. افزایش بلوک های بزرگ به مقیاس اصلی شبکه کمک می کند و اجازه می دهد معاملات بیشتری انجام شود.
  • هزینه های معامله: یکی از اهداف توسعه دهندگان بیت کوین اس وی به حداقل رساندن هزینه های معامله بود. معاملات مقرون به صرفه و سریع در مقیاس بزرگ، کلید موفقیت رمزنگاری جدید است.
  • توسعه شبکه: اجرای دیدگاه ساتوشی به بلاک چین موجود نیاز به کار زیادی در توسعه دارد. از این رو، بیت کوین اس وی زنجیره ای است که نسبت به رقیب خود یعنی بیت کوین کش ای بی سی (یا بیت کوین کش BCH حال حاضر) تغییرات بیشتری متحمل شده است.

این مورد وجود دارد که اکثر مجموعه ها بر روی “دید واقعی” از آنچه بیت کوین است و باید باشد استدلال می کنند زیرا بیت کوین تاکنون اصلی ترین رمز رمزگذاری باقی مانده است، و مسئولیت بیش از نیمی از کل بازار رمزنگاری را بر عهده دارد. این بدان معناست که بیت کوین در بازار رمزنگاری که هنوز تازه نفس و جوان است از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نه تنها مؤثرترین رمزارز بازار رمزنگاری مدرن است: بلکه رمزنگاری بسیار پرکاربرد و شناخته شده نیز محسوب می شود، اولین اسمی است که در اولین برخورد بسیاری از افراد و مؤسسات در ورود به دنیای رمزینه و فناوری بلاک چین با آن برخورد می کنند.


به همین دلایل ، بسیاری نگران این موضوع هستند که آیا بیت کوین به خوبی منعکس کننده دیدگاه و قول ساتوشی می باشد یا خیر. این همان چیزی است که به صراحت مبلغان بیت کوین کش مانند راجر ور تأکید می کند که بیت کوین کش “خود واقعی بیت کوین” است، و این چیزی است که باعث شده جامعه بیت کوین SV به معنای واقعی کلمه “Satoshi Vision” را به نام خود بگنجانند.

در حال حاضر، بیت کوین اس وی توانسته خود را بازیابی کند و خود را به عنوان یک رمزارز مجزا با جامعه و بازار شخصی خود اثبات کند که در زمان نوشتن این مقاله در بین ۱۰ رمزارز برتر قرار گیرد. مطمئنا آینده و گذر زمان مشخص می کند که این ارز تا چه حد توانسته دیدگاه واقعی ساتوشی را اجرا کند و چه مقدار به حمایت آن افزوده می شود.

شما در سایت تبادل رمزینه می توانید به راحتی تومان خود را به ارز بیت کوین اس وی تبدیل کنید. برای خرید بیت کوین اس وی یا فروش بیت کوین اس وی می توانید به صفحه مربوطه وارد شود و در کوتاه ترین زمان اقدام به خرید یا فروش کنید. پشتیبانی سایت در هر لحظه آماده پاسخگویی به شما می باشد.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *