تخفیف ویژه: ۵۰۰،۰۰۰ تومان تخفیف بیت کوین در تبادل رمزینه (ظرفیت محدود)

سال ۲۰۱۸ برای بازار های ارز دیجتال بازار نزولی بود اما خیلی ها این نزول را لازمه این بازار می دانستند. باعث شد خیلی از سکه ها و توکن های تقلبی و بدون پشتوانه شکست بخورن و از بین بروند. همانطور که گفته شده ۹۰ درصد رمزارز ها ارزش واقعی پیدا نخواهند کرد و می بایست برای انتخاب آنها دقت، تحقیق و جستجوی فراوانی شود. تا به حال بر اساس لیست سایت Deadcoins حدود ۱۵۷۰ از توکن های راه اندازی شده از بین رفته اند. شما می توانید لیست این توکن ها را در سایتشان مشاهده کنید

نحوه دریافت تخفیف ۵۰۰ هزار تومانی در آخر مقاله توضیح داده شده

رمزارزها در خیلی از جنبه های زندگی در حال وارد شدن هستن و آمده اند که بمانند. روزانه پروژه ها و سازمان های زیادی شروع به استفاده از آنها می کنند و در حال رقع خیلی از مشکلات سنتی هستند.

خیلی از محققین معتقدن از اواسط سال ۲۰۱۹ رمزارزها به نزول خود پایان داده و روند صعودی را آغاز می کنند به ویژه ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۲ دوران شکوفایی آنها خواهد بود.

شما در این بازار به دو صورت می توانید اقدام به معامله کنید.
۱. کوتاه مدت و نوسان گیری
۲. میان مدت و بلند مدت
البته استفاده از روش اول نیاز به مقداری اطلاعات دارد که نقاط مهم را شناسایی کنید که بتوانید به موقع بخرید و به موقع بفروشید.

اگر در میان مدت و طولانی مدت هم این بازار مورد بررسی قرار گیرد برای آن یک مثال میزنیم.
اگر شما سال ۲۰۱۳ وارد بازار رمزارزها می شدید قیمت هر واحد بیت کوین ۱۰۰ دلار بود که با توجه به قیمت حدودی دلار در ۳۵۰۰ تومان هر واحد بیت کوین ۳۵۰،۰۰۰ تومان در میامد. امروز در زمان نگراش این مقاله حتی با نزول حدود ۸۰ درصدی قیمت هر واحد ۵۷،۰۰۰،۰۰۰ میلیون تومان است. این یعنی حدود ۱۶۳ برابر! این یعنی اگر شما ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان سال ۹۲ در این بازار سرمایه گذاری کرده بودید حال خرید شما ۱،۶۳۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان ارزش داشت. پس در میان مدت و طولانی مدت سرمایه گذاری روی این رمزارز پیشنهاد میشه.

به گفته متخصصین بلاک چین و تحلیلگران بازارهای مالی با توجه به وضعیت قیمتی فعلی بیت کوین شرایط بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری دارد و می توان گفت ارزش معامله (Risk/Reward) بسیار بالایی دارد.

ما در مجموعه تبادل رمزینه همیشه سعی کردیم کمترین کارمزد ممکن را دریافت کنیم با این حال برای مدت محدود تعداد محدودی کوپن تخفیف برای هموطنان عزیز در نظر گرفته ایم. تا ۲۰ فروردین می توانید ۵۰۰،۰۰۰ تومان تخفیف ویژه از ما دریافت کنید (توجه کنید این مبلغ برای یک واحد است بیت کوین هست و بسته به حجم خریداری شده محاسبه می شود)

همچنین کارمزدی که برای مبالغ پایین تر از یک میلیون خرید بیت کوین کسر می شود با استفاده از این کوپن تخفیف کسر نمی گردد.


برای خرید می بایست تنها از لینک زیر اقدام کنید. پس از ثبت سفارش و قبل از پرداخت این مبلغ از خرید شما کسر می گردد. پس اگر تا به حال به این بازار وارد نشدید! بهترین زمان ورود را از دست ندید…

خرید همراه با تخفیف

[متاسفانه مهلت استفاده به پایان رسید، اما همچنان تضمین پایین ترین قیمت رو در بین همکاران داریم]


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *