بیت کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین، ای او اس، بایننس – تحلیل قیمتی ۸ فروردین

بخش های مختلف پتانسیل وسیع فن آوری بلاک چین در حال نمایان شدن است. براساس یک گزارش اخیر، تخمین رشد سالیانه 44.5 درصدی فضای بلوک چین تا سال 2025 زده شده است. به نظر می رسد که سرمایه گذاری در این فضا از 3.12 میلیارد دلار تا 41 میلیارد دلار در دوره های معین افزایش پیدا کند.

با این حال، تعدادی از مدیران وجود دارد که از این تکنولوژی جدید مراقب هستند. آنچال اناند، متخصص زمینی در واحد جهانی زمین و جغرافیای بانک جهانی، علیه به اصطلاح “بزرگ کردن بیش از حد بلاک چین” هشدار داده است.

بنیانگذار Weiss Ratings، آقای مارتین ویسیس، گفت که حتی در زمان بازار نزولی بخش مهمی از فضای رمزنگاری به شدت در حال رشد است. بنابراین، “برای کسانی که مایل به ریسک هستند، بهترین زمان برای سرمایه گذاری می تواند بسیار نزدیک باشد.” بیایید ببینیم که نمودار های ما چه پیشنهادی دارند.

بیت کوین به دلار

بیت کوین (BTC) در روز 25 مارس تحت خط روند صعود قرار گرفت و کاهش یافت، اما خریدار ها این کاهش را خریداری کردند که نشانه مثبتی است. در حال حاضر این ارز دیجیتال در مبلغ 4100 قرار دارد و در حال تلاش برای فاصله گرفتن از سطح خود یعنی 4065 دلار است و به مقاومت 4255 دلاری نزدیک شده است. شکستن قیمت 4255 الگوی دو بار کف را که یک الگوی صعودی است را تایید می کند و به روند نزولی پایان می دهد که هدف آن 5273.91 دلار است. همچنین انتظار می رود که پوشش کوتاهی بالای 4255 دلار برای تحرک خریداران ایجاد شود، به طوری که تعداد زیادی از فروشنده ها احتمالا خارج می شوند. میانگین های حرکتی بالا و RSI در محدوده مثبت نشان می دهد که نشان دهنده روند به سمت افزایش است.

دیدگاه صعودی ما اگر بیت کوین مسیر را از یکی از مقاومت های بالا و زیر خط روند صعودی برگردد، نفی خواهد شد. در روند نزولی، اولین سطح برای مدنظر قرار دادن، بین خط روند صعودی و SMA 50 روزه است. اگر این شکسته شود، سقوط به سطح بحرانی از 3355 دلار تا 3236.09 دلار احتمال دارد. بنابراین، معامله گران می توانند موقعیت های بلند را با حد ضرر 3500 دلار حفظ کنند. که به زودی آن را به 3800 دلار افزایش خواهیم داد.

اتریوم به دلار

اتریوم (ETH) در روز 25 مارس به SMA 50 تصحیح شد که در آن معامله خرید به وجود آمد. قیمت بالاتر از EMA 20 روزه است و در حال حاضر تلاش می کند تا از خط روند صعودی عبور کند. اگر موفق باشد، حرکت به 144.78 دلار احتمال دارد.

هدف بعدی قیمت که باید مد نظر قرار داده شود 167.32 دلار خواهد بود. در شکست این سطح، شاخص یک الگوی مثلث صعودی را تکمیل می کند که هدف آن 251.64 دلار است.

بر خلاف فرض ما، اگر این اتریوم از سطح فعلی پایین آید و SMA 50 روز را بشکند، می تواند به 125.88 دلار برسد. شکسته شدن زیر این پول دیجیتال را تضعیف می کند و آن را به 116.30 دلار کاهش می دهد. از این رو حد ضرر موقعیت های باز خریداران می تواند در 125 دلار نگه داشته شود.

ریپل به دلار

ریپل (XRP) در 25 مارس افت کرد و لحظه ای از حمایت 0.2779 دلار پایین تر آمد، اما دوباره به بالا برگشت. در حال حاضر خریداران تلاش می کنند به بالای میانگین متحرک فشار وارد کنند. اگر موفق شوند، احتمالا به 0.3310 دلار حرکت خواهد کرد. این یک مقاومت بحرانی است که از 11 ژانویه سال جاری تاکنون شکسته نشده است.

اگر خریداران بتوانند از کانال نزولی خارج شوند می توانند به نرخ 0.4 دلار برسند که در این صورت شتاب صعود بیشتر خواهد شد و می تواند در گام بعدی به 0.6 دلار برشد. توصیه ما همچنان خرید بالای 0.3310 است

لایت کوین به دلار

لایت کوین (LTC) به EMA 20 روز رسیده و در آن مورد پشتیبانی خریداران قرار گرفته. اگر موفقیت آمیز باشه می تواند دوباره افزایشی شود و به حد 69.27 برسد. بر خلاف پیش بیینی ما اگر نتواند مورد حمایت قرار گیرد و این حد را به پایین بشکند حدف بعدی قیمت SMA 50 روزه در قیمت 47.24 دلار است. پس در این صورت حد ضرر معاملات باز خریداران می تواند در قیمت 55 دلار حفظ شود.

ای او اس به دلار

پس از نوسان چند روزه در نزدیکی EMA 20 روزه، EOS در قدمی قاطعانه صعود کرد. ای او اس به راحتی می تواند تا 4.493 بالا رود و حتی حد بالاتر بعدی 5.837 دلار از هدف های قیمتی آن است.

همچنان اگر ای او اس نتواند 4.493 را بشکند چند روزی توی رنج قیمتی می ماند. در صورتی که SMA 50 را به پایین بشکند باعث می شود دوباره نزولی شود. EMA 20 روز شروع به افزایش کرده و SMA 50 در حال حرکت به سمت پایین است که احتمال حرکت صعودی را افزایش می دهد. حد ضرر معاملات خرید می تواند در 3.1 دلار حفظ شود.

سکه بایننس به دلار

سکه بایننس (BNB) موقعیت فروش بالای 17 دلار ما را فعال کرد. امیدواریم در این قیمت خریداران معاملات قبلی خود را به سود رسانده باشند. موقعیت فعلی این قیمت بسیار مهم است در صورت افزایش و شکستن حد 18 دلار دوباره می تواند صعودی شود و قدرت خریداران بسیار زیاد می شود. اما همچنان RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد که برای فروشندگان مهم است.

در صورتی که حد 15 دلار شکسته شود دیدگاه صعودی ما منتفی می شود و این ارز دیجیتال روند نزولی به خود می گیرد.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *