فیچ می‌گوید ممنوعیت کریپتو روسیه خطرات را کاهش می‌دهد اما نوآوری را محدود می‌کند.

عملیات خرده‌فروشی رمزارز روسیه در حال حاضر حدود 5 میلیارد دلار در سال است.

روز جمعه، آژانس رتبه‌بندی اعتباری فیچ، مقاله‌ای درباره ممنوعیت پیشنهادی روسیه برای ارزهای دیجیتال منتشر کرد. اگرچه این گزارش با موضع بانک مرکزی روسیه (CBR) موافق بود که این ممنوعیت قرار گرفتن سیستم مالی آن در معرض خطرات را محدود می‌کند، اما همچنین هشدار داد که چنین پیشنهادی می‌تواند مانع از انتشار فناوری‌هایی شود که می‌توانند بهره‌وری را بهبود بخشند.

علاوه بر این، فیچ هشدار داد:

فرض کنید که این امر گسترش نوآوری‌های مبتنی بر رمزارز را کاهش می‌دهد که، برای مثال، سرعت و امنیت پرداخت‌ها یا نقدینگی دارایی‌ها را از طریق توکن‌سازی بهبود می‌بخشد. در این صورت، می‌تواند در طول زمان این جنبه از محیط عملیاتی بخش بانکی روسیه را نسبت به همتایان تضعیف کند. “

علاوه بر این، فیچ در مورد پذیرش یک ارز دیجیتال بانک مرکزی یا CBDC در روسیه اظهار نظر کرد و گفت: [روبل دیجیتال] باید ظرفیت مقامات برای نظارت و مدیریت جریان‌های مالی را افزایش دهد، که در غیر این صورت ممکن است با رشد روبل از بین برود. معاملات ارزهای دیجیتال.” این گزارش همچنین تصریح کرد که انگیزه اصلی CBR برای پیشنهاد محدودیت‌های سخت ارز دیجیتال ممکن است کاهش رقابت در برابر CBDC آینده خود باشد.

مانند هند، محیط نظارتی کریپتو روسیه اخیراً با هرج و مرج مواجه شده است، به طوری که سیاستگذاران اغلب بین ممنوعیت مطلق ارزهای دیجیتال در مقابل درخواست برای یک چارچوب قانونی تعیین شده در نوسان هستند. در همان زمان، حتی دیمیتری مدودف، رئیس‌جمهور سابق روسیه، نظرات خود را در مورد پیشنهاد ممنوعیت کریپتو ارائه کرد که توسط خبرگزاری محلی rbc.ru در روز جمعه گزارش شد.

صراحتاً می گویم – وقتی آنها سعی می کنند چیزی را ممنوع کنند، اغلب به نتیجه معکوس با آنچه مورد نظر است منجر می شود. اما موضع بانک مرکزی البته دلایل خاص خود را دارد که برای همه نیز شناخته شده است. “


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *