تد کروز درافت، بیت کوین را می خرد.

سناتور تگزاس که در مورد یک بازی بزرگ صحبت می کند، در واقع چیزی برای نشان دادن آن دارد.

بر اساس یک افشای مالی که در روز جمعه 4 فوریه ارائه شد، رافایل تد کروز در 25 ژانویه با استفاده از کارگزاری ریور بین 15 تا 50 هزار دلار بیت کوین (BTC) خریداری کرد.

در آن زمان، بیت کوین بین 36 تا 37 هزار دلار معامله می شد و در روزهای بعد به قیمت فعلی حدود 41،600 دلار افزایش یافت. با فرض اینکه او بیت کوین های خود را نفروخته است و هیچ گونه مالیات بر عایدی سرمایه کوتاه مدتی متحمل نشده است، سود فعلی او در این تراکنش بین 2،000 تا 6،850 دلار است.

به پیروی از سناتور همکار سینتیا لومیس از وایومینگ، کروز بخش اعظم نیمه دوم دوره رشد رمزارز را صرف همسویی با صنعت بلاک چین و ارزهای دیجیتال کرد، زیرا ایالت او از هجوم شرکت های استخراج بیت کوین سود می برد و علاقه به این موضوع بیشتر شد.

او از پذیرش پرداخت‌های رمزارز در فروشگاه‌های هدیه و دستگاه‌های فروش خودکار در مجتمع کنگره ایالات متحده حمایت کرده است و با ماده‌ای در لایحه زیرساخت اخیر که منتقدان می‌گویند تعریف «کارگزار» را به ماینرها، و احتمالاً حتی اعتبار‌دهنده‌ها و اعتبارسنجی‌ها گسترش می‌دهد، مخالفت کرده است.

در طول سرمای کنونی که ایالت تگزاس را فراگرفته است، برخی از ماینرهای رمزارز برای کمک به حفاظت از زیرساخت شبکه انرژی ایالت، فعالیت خود را کند کرده یا متوقف کردند، که در طی یک توقف طولانی مدت در سال 2021 با شکست مواجه شد. بازدید از استراحتگاه مکزیک کانکون.

و River Financial  دارای مجوز در تعدادی از ایالت های ایالات متحده است، اما مجوز انتقال پول تگزاس را در وب سایت خود ذکر نکرده است. با این حال، طبق دستورالعمل اداره بانکداری تگزاس در مورد ارزهای مجازی، “برای انجام هر نوع تراکنش مبادله مجازی با ارزهای مستقل، هیچ مجوز مبادله ارز در تگزاس مورد نیاز نیست.”

تعدادی از اعضای کنگره، از جمله دموکرات‌های جیک آچینلوس از ماساچوست و ماری نیومن از ایلینوی، و جمهوری‌خواهان جف ون درو از نیوجرسی و بری مور از آلاباما، دارایی‌های موجود در رمزارزها یا سهام مرتبط را افشا کرده‌اند.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *