بانک مرکزی اردن برنامه های سی بی دی سی را فاش می کند.

فرماندار CBJ همچنین پیش‌بینی کرد که معاملات رمزارز ممکن است در نهایت پس از تصویب قوانین مناسب در اردن مجاز باشد.

بانک مرکزی اردن (CBJ) فاش کرده است که در حال تحقیق در مورد انتشار یک رمزارز است. رمزارز بانک مرکزی (CBDC) به دینار اردن مرتبط است و دارای اعتبار قانونی است.

عادل الشرکاس، فرماندار CBJ، گفته است که موسسه او در حال تحقیق در مورد گزینه ایجاد یک رمزارز قانونی است. او همچنین پیش‌بینی کرد که تجارت ارزهای دیجیتال ممکن است در نهایت پس از تصویب قوانین مناسب در اردن مجاز باشد. او گفت:

با توجه به برنامه‌های انتشار ارز دیجیتال اردن، مطالعه‌ای برای توسعه یک ارز دیجیتال قانونی مرتبط با دینار اردن در حال انجام است. این امکان وجود دارد که در آینده، پس از تصویب قوانین و مقررات، تجارت ارزهای دیجیتال مجاز شود.

بر اساس این گزارش، نظرات شارکاس در جلسه ای که به بحث درباره ارزهای دیجیتال اختصاص داشت، بیان شد. این اظهارات به دنبال هشدارهای خیر ابوسالیک، رئیس کمیته اقتصادی و سرمایه گذاری مجلس نمایندگان اردن در مورد خطرات تجارت ارزهای دیجیتال بود.

گزارش شده است که در این جلسه، مقامات درباره شکل مقرراتی که برای محافظت از سرمایه گذاران در برابر چنین خطراتی لازم است، بحث کرده اند. آنها همچنین در مورد راه اندازی یک پلت فرم معاملات ارز دیجیتال دارای مجوز صحبت کردند.

بر اساس گزارش ها، فرماندار CBJ استدلال می کند که اردن تجارت رمزارز را برای محافظت از سرمایه گذاران در برابر طرح های سرمایه گذاری جعلی رمزارز ممنوع کرده است. وی خاطرنشان کرد که چین و چهار کشور عربی دیگر ممنوعیت های مشابهی را اعمال کرده اند.

اردن اکنون به باشگاه منتخب کشورهایی پیوسته است که توسعه CBDC را شروع کرده اند یا در حال بررسی هستند. بر اساس داده های شورای آتلانتیک، تا ژوئن 2019، 91 کشور در حال حاضر رمزارز مستقل خود کار می کنند که تنها 14 کشور به مرحله آزمایشی رسیده اند. بر اساس داده ها، 9 کشور قبلاً CBDC را اجرا کرده اند.

سوئیس و فرانسه چندین آزمایش برون مرزی رمزارز را تکمیل کرده اند. چین در حال حاضر در خط مقدم توسعه CBDC قرار دارد، اما بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی در حال سرعت بخشیدن به برنامه های توسعه خود هستند تا با سرعت آن همگام شوند.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *