ارزش بازار توکن فن از ژوئن بیش از 60 درصد افزایش یافته است.

بنیانگذار و مدیر عامل شرکت گفت: تمام توکن های فن در سراسر Socios و اکوسیستم فن توکن Chiliz تاکنون به قیمت 250 میلیون دلار فروخته شده است
ارزش بازار توکن فن در سال جاری رشد داشته است و از ماه ژوئن حدود 157 میلیون دلار از نظر ارزش کل بازار افزایش یافته است.

بر اساس داده های وب سایت اصلی فن مارکت کپ، ارزش بازار تمام توکن های فن در زمان نگارش این مقاله کمی بیش از 417 میلیون دلار تخمین زده می شود. همانطور که قبلاً کوینتلگراف گزارش داده بود، این تقریباً 60.4٪ بیشتر از ارزش کلی 260 میلیون دلاری ثبت شده در اواسط ژوئن 2021 است.

حجم معاملات روزانه بازار توکن فن در زمان انتشار به 270.2 میلیون دلار می رسد.

بر اساس FanTokenStats، برخی از ارزشمندترین توکن‌های هوادار شامل پاری سن ژرمن (PSG) و منچستر سیتی (CITY) هستند که توسط ارائه‌دهنده اصلی توکن فن سوسیوس و بر اساس زیرساخت بلاک چین Chiliz صادر شده‌اند. در حالی که ارزش بازار PSG کمی بیش از 49 میلیون دلار است، ارزش بازار CITY 38 میلیون دلار است.

بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان، همچنین یک بازیکن بزرگ توکن فن است و پلتفرم توکن فن خود را در اکتبر 2021 راه اندازی کرد. توکن فن لازیو (LAZIO) که روی پلتفرم راه اندازی توکن بایننس اجرا می شود، یکی از بزرگترین توکن های فن با ارزش تقریباً 51 میلیون دلار است.

الکساندر دریفوس، بنیانگذار و مدیر عامل Socios و Chiliz به کوینتلگراف گفت که تمام توکن های فن در سراسر Socios و اکوسیستم فن توکن Chiliz تا کنون به قیمت 250 میلیون دلار فروخته شده است. او پیش بینی کرد که اندازه بازار توکن های فن و توکن های اجتماعی در پنج سال آینده به 10 میلیارد دلار افزایش خواهد یافت.

توکن‌های طرفداران نوعی رمزارز هستند که به دارندگان امکان دسترسی به تعدادی امتیاز عضویت مرتبط با طرفداران از جمله رأی‌گیری در مورد تصمیمات باشگاه، طرح‌های کالا، جوایز و همچنین سایر تجربیات تعامل طرفداران در باشگاه‌های ورزشی و کلوپ‌های طرفداران موسیقی را می‌دهند.

دریفوس تأکید کرد که توکن‌های فن رمزارز نیستند، بلکه دارایی‌های دیجیتالی هستند: «شما نمی‌توانید توکن‌های طرفداران را برای خرید چیزی خرج کنید، می‌توانید برای بهره‌مندی از مزایای طرفداران، توکن‌های فن داشته باشید.» او همچنان خاطرنشان کرد که موارد استفاده از توکن های فن برای طرفداران و معامله گران متفاوت است. دریفوس گفت: «هواداران نگه خواهند داشت، معامله گران معامله خواهند کرد.

به گفته مدیرعامل، منابعی مانند (CoinMarketCap (CMC و CoinGecko قیمت اولیه توکن‌های فن صادر شده توسط Socios را که معمولاً حدود 2 دلار برای هر توکن است، به درستی منعکس نمی‌کنند. به این ترتیب، CITY در ابتدا به جای 10 دلار، که طبق CMC و CoinGecko است، 2 دلار برای هر توکن قیمت داشت.

دریفوس خاطرنشان کرد: «نمی‌توانید آن را در CoinMarketCap ببینید»، و افزود که منابعی مانند CMC و CoinGecko قیمت پیشنهادی توکن فن را دریافت نمی‌کنند، بلکه فقط قیمت فهرست را دریافت می‌کنند. وی افزود: «توکن‌های فن ابتدا با قیمت ثابت در طی فروش فلش پیش‌فروش می‌شوند تا در لیست قرار گیرند.»
.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *